Lonefox skrev:
dbjanoz skrev:
Nicco5 skrev:
Tack för att någon kunde rätta upp lite!
jag vet inte vad alla ni lyssnar på för musik, men jag lyssnar nästan bara på hardstyle och hardcore,o där e mest djup bas.
å det kanske är en anledning att det låter bättre med lådan spelandes bakåt?.
men ja spela hur fan ni vill!
Ta det lugnt med flaskan ikväll! Haaaj!
Skulle ljudet bli bättre av att det spelar runt i bagaget? Hur bra låda är bagaget på en skala av 10?
Skulle nog vilja påstå att om man inte vill ta del av frekvenser över 35hz så visst kan man spela basen bakåt i en 740 sedan, då får man verkligen ha ett framsystem som går lågt i frekvens för att möta upp!
Varför tror du att jag skrev "spela bättre"? Tror du får vakna lite

Du kanske skulle tolka min text istället. Jag förstod vad du menade med din text, men jag förstår inte hur du kan ha den uppfattningen att ljudet blir förbättrat på något sätt av att spela bakåt i en sedan.
Fråga två var: hur bra låda är bagaget på en skala av 10?
Ett jämförbart exempel som jag inte tror någon skulle tala emot är att en bas i en väl anpassad låda spelar mycket trevligare än en openair bas i ett stort odefinierat bagageutrymme. Men det är väl ingen här som förstår vad jag menar denna gången heller?
Senast redigerat av dbjanoz (9 november 2008)
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?