Angående "buskörning" på halkbanan i Eksjö 15/11 -08

Tenacious_Dboy Eksjö
15 november 2008 · 346 Inlägg

criller skrev:
Synd att man inte hadde bil sad bor ju typ i nässjö

men kom och kolla då iaf, det kommer bli fler gånger både under vintern och under nästa sommar

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
15 november 2008 · 346 Inlägg

MrJAM skrev:

neckwomen_88 skrev:
om nån vill byta en rostig volvo 440 mot en e30 så lovar jag att komma och köra wink  köra med fwd känns meningslöst och att ta ut T/A för en sådan körning vore självmord ^^

Men du hade dött med stil! wink

Till rådskaparen; Kul initiativ och idé. Värt att tänka på (även om jag som ovan kör framhjulsdrift, grr) inför kommande snöfall. Om det blir något alls i år vill säga...

jodå de går ha kul med framhjulsdrift oxå big_smile..välkommen! tongue

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Bill_Bull Truck/Bil mekaniker
19 november 2008 · 159 Inlägg

När blir nästa körning där ute? Mvh Bill

Subaru Legacy GT SPEC-B "WR LIMITED" (2004)
Tenacious_Dboy Eksjö
19 november 2008 · 346 Inlägg

jag vet inte men jag lägger upp ny tråd när det blir dax, men inte än på några veckor kanske inom nån månad om de blir bra med snö, men sen blir det mycket mer i sommar sen är de tänkt //Tobbe

Bill_Bull skrev:
När blir nästa körning där ute? Mvh Bill

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Fredrik_Rangert Egenföretagare
22 november 2008 · 999 Inlägg

Fan att man missade detta!
Hoppas detta blir av igen. Lägg gärna upp tråden i god tid, så man inte missar den

KHRacing
22 november 2008 ·

Eftersnackstråd ?
nån skiss på området ?

pris för att hyra området ?


mvh Kristian - kommer på er första körning nästa år.

s12 Nissan Gazelle
24 november 2008 · 1 460 Inlägg

jag skulle ha velat va med , men de e för långt å jag har inte min Silvia körbar * synd *

Nissan Silvia
Pontus81
24 november 2008 · 121 Inlägg

Va fasen d här visste ja inget om! Som sagt i god tid innan så dyker vi ner från tranås hehe. Gärna PM om du kommer ihåg!

Husssar Blivande servicetekniker
24 november 2008 · 117 Inlägg

Hehe, om man nu inte kör så kan man ju vara med o stå vid sidan av o bara njuta med korv i ena näven o en öl i andra smile

Senast redigerat av Husssar (24 november 2008)

brumbrumbrum vad är det?
DET SKA DU VETA SOM ÄR MEKANIKER!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang