4216
Sök

Rösta För eller Mot underkategorier i "Galleri & Projekt"

1 785 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
Jag saknar möjligheten att bara kolla t ex "Bilstereo projekt" i "Galleri & Projekt"

Kan ni på Garaget.org skapa underkategorier i "Galleri & Projekt" ?

Förslag på underkategorier:

Bilstereo

Styling

Motor

Chassi

Interiör

Säg vad ni tycker om förslaget så vi får en eventuell förändring

Som det serut nu är alla projekt bilder i en enda röra. När man går in för att man vill se enbart t ex bilstero projekt så blir man (Drabbad) av allt annat som man inte vill se. Man har inte en chans att enkelt sortera bort allt annat.

Kategorier gör det lättare att få ordning på innehållet, lättare att hitta och sortera

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=508740
Senast redigerat av dbjanoz (25 november 2008)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

7 282 Inlägg
24 november 2008
Låter som en riktigt bra idé!
Kanske lägga in en övrigt också.

Forummoderator
26 618 Inlägg
24 november 2008
Ehm..man kan ju annars skapa nya kategorier som man kan döpa själv..? Eller är det borttaget?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 785 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
Brains skrev:
Låter som en riktigt bra idé!
Kanske lägga in en övrigt också.

Japp en övrigt borde fylla ut underkatogorierna till det som eventuellt inte passar i de andra. Bra

Någon mer?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 november 2008
Tror faktiskt inte på denna idén.

Kolla i mitt galleri, där har jag lagt en kategori till bilen, skulle jag då behöva dela upp bilderna från den mappen i fem-sex olika mappar bara för att det ska ligga "på rätt ställe" ??

Fast iofs skulle man ju kunna kombinera det men det skulle ju ändå göra den här ändringen meningslös.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

8 156 Inlägg
24 november 2008
Vi har lite funderingar på hur man kan göra. Bland annat så finns det idéer på att dela upp Bilstereo och elektronik-forumet i två delar.
När det gäller projektforumet så är ofta projekten där inne ganska så omfattande.
Det är nästan vanligare med omfattande projekt än med små bilstereoprojekt.
Jag har en annan fundering som jag ska ta privat med Chrizz. Vill hålla det lite hemligt än så länge, men det handlar om styling och bilstereo wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Eliminator
1 441 Inlägg
24 november 2008
Mot.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

ElectroRaggare
886 Inlägg
24 november 2008
Vore det inte bättre att dela in projektforumet i Japanska/amerikanska/tyska/svenska/övriga bilar istället?

Så slipper man kraffsa igenom 2000st 740/240 när man ska kolla på lite projekt?

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

I bleed Ford blue
221 Inlägg
24 november 2008
För !

I dont need sex, the goverment fucks me every day !

1 814 Inlägg
24 november 2008
mot, blir stökigt med stora projekt som omfattar allt

Mästare
2 947 Inlägg
24 november 2008
expect1991 skrev:

Men då hade vi ju kunnat ha det som nu fast att kategorierna står vid sidan så ifall man söker på bilstereo så kommer alla med bilstereo upp samtidigt som dem kanske har Styling också, Någon som fattar? tongue

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

1 814 Inlägg
24 november 2008
KimVsWorld skrev:
expect1991 skrev:

Men då hade vi ju kunnat ha det som nu fast att kategorierna står vid sidan så ifall man söker på bilstereo så kommer alla med bilstereo upp samtidigt som dem kanske har Styling också, Någon som fattar? tongue

Eftersom jag inte verkar ha förståt exakt vad målet är så vänder jag min röst till neutral. neutral

1 785 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
expect1991 skrev:

Hur kan det bli stökigare av att kategorisera bilstero och motor var för sig? Det blir väl knappast mer stökigt t ex i datorn av att man lägger Musik och Videos i varsin mapp?

Sök