4167
Sök

Gokart i sthlmsområdet

Crusty69
27 november 2008
Trådstartare
Är det någon som kan tipsa om nån rolig inomhusbana där i krokarna?

Länka gärna smile

543 Inlägg
27 november 2008
Har du testat google min vän?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Crusty69
27 november 2008
Trådstartare
på google är allas banor såklart roliga. Jag vill höra ifrån folk som kanske har provat banorna, dom kanske ligger inne med några rekommendationer

blacken
27 november 2008
Trådstartare
Tuvängen i Södertälje är klart godkänd..smile

Har alltid rätt!
689 Inlägg
27 november 2008
jag tror bestämt att snoppen blev lite  ÄGD!

Btw, skulle klart säga att den som låg mitt i t-centralen va grym! tyvärr så e den riven för ca 2 veckor sen sad

Finns en okey i hammarby men har inte vart där på länge.

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Weber frälst!
223 Inlägg
27 november 2008
finns ju på heron city också, ända stället jag kört i sthlm o helt klart godkännt...Rättså dyrt men dom har ingen koll på tiden då dom oftast kör med själva, får köra 12min i vanliga fall men vi körde 45min på samma peng:P....Trevliga killar!

543 Inlägg
27 november 2008
pampers138 skrev:
jag tror bestämt att snoppen blev lite  ÄGD!

Btw, skulle klart säga att den som låg mitt i t-centralen va grym! tyvärr så e den riven för ca 2 veckor sen sad

Finns en okey i hammarby men har inte vart där på länge.

Ägd? Om jag tycker att banan vid Heron City suger, så kanske elf0nzie älskar den.
Det jag menade var att han kan ju googla vart det finns gokartbanor för att sen åka och kika vilka
banor han kanske kan tycka är roliga?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Herr
285 Inlägg
27 november 2008
Har dom öppnat en bana igen i Heron, de drämde ju igen för ett par år sedan en bana.
I Årsta och västberga har jag sett reklamskyltar om inomhus gocart.

Sök