5739
Sök

bakaxel till volvo 740 i blekinge sökes !!

355 Inlägg
26 november 2008
Trådstartare
hej  undrar om de är nån i blekinge som har en bakaxel till volvo 740 ligandes som skulle kunna tänka sej sälja den för en liten peng  då jag inte har råd att köpa nå dyr på skroten om man inte vet om den lyckas hålla över vintern .. så säg till om ni har nån ni vill skänka lr sälja billigt.. mvh Dennis

har även 240 o 740 delar om nån kanske vill byta lr så ..
Senast redigerat av anderssonboy (26 november 2008)

Körv
3 535 Inlägg
26 november 2008
www.laga.se
www.blocket.se
Garaget.org köp och sälj

Truckdriving Man

driver with style
800 Inlägg
26 november 2008
har du snackat med fabbe i hasselstad??? jag köpte min axel för 300:- där å den e redig... inga missljud elr nåt... ba åk dit å snacka med han... men du behöver nog skruva loss den sj om du vill ha den billig wink

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

Avstängd
653 Inlägg
26 november 2008
Måste du ha hela axlen ? har du rasat den andra eller ?

Jag har rätt i vad jag än säger.

355 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
airflow skrev:
Måste du ha hela axlen ? har du rasat den andra eller ?

min diff är rassad o hade den svetsad inan så drivaxlarna går inte heller använda sad

355 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Opel16V skrev:
har du snackat med fabbe i hasselstad??? jag köpte min axel för 300:- där å den e redig... inga missljud elr nåt... ba åk dit å snacka med han... men du behöver nog skruva loss den sj om du vill ha den billig wink

vill helst slippa o skruva bort en axel då det är väldigt kalt ute och har redan bytt axel 2 ggr nu på mindre en 2 v så börjar tröttna på bakaxel byte

Avstängd
653 Inlägg
27 november 2008
anderssonboy skrev:
Opel16V skrev:

vill helst slippa o skruva bort en axel då det är väldigt kalt ute och har redan bytt axel 2 ggr nu på mindre en 2 v så börjar tröttna på bakaxel byte

Men får du inte ut drivaxlarna på nåt sätt? är dem av ? annars är det ju fan så mycket smidigare att bara byta diffen och drivaxlarna ju *-)
Läxan får bli att du svetsar ordentligt och låter den va diffad hela tiden hehe wink

Jag har rätt i vad jag än säger.

355 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
airflow skrev:
anderssonboy skrev:
Opel16V skrev:

Men får du inte ut drivaxlarna på nåt sätt? är dem av ? annars är det ju fan så mycket smidigare att bara byta diffen och drivaxlarna ju *-)
Läxan får bli att du svetsar ordentligt och låter den va diffad hela tiden hehe wink

bilen driver på bäge hjulet men tror det är hela huset som är sprkt lr  de kughjulet som komemr in från kardanen  komemr inet ihåg vad det heter .. har svetsat det med en väldigt bra industri svets .. men problemet flytar ju sej längre fram när de väll håller där sad

355 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Stansracing skrev:
jag har bakaxlar kan även fixa fler om det behövs:P hör av dej om du behöver något....

okey hur mkt ska du ha för en bakaxel då?

1 024 Inlägg
27 november 2008
ge fan i att sladda så behöver du inte betala big_smile

4 767 Inlägg
27 november 2008

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök