4059
Sök

Råd angående försäljningspris (steg + baslåda)

I brist på annat :)
526 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#1
Baslåda:
Kenwood KFC-W112S

Effekttålighet (RMS): 200W
Effekttålighet (MAX): 800W
Frekvensomfång: 28 - 800 Hz
Impedans: 4 Ohm
Ljudkänslighet: 90 dB
Monteringsdjup: 138,6mm
Storlek (diameter): 12" (30cm)

Info om slutsteget:
Kenwood KAC-5203

Spänning: 14.4V
Effekt vid 2 ohm (RMS): 2x75W
Effekt vid 4 ohm (RMS): 2x55W, bryggkopplat 1x150W
Max Effekt (MAX): 350W
Dimensioner: 230 x 55 x 198 mm

Vad tror ni jag kan få för dessa?? Är inge vidare vad gäller prissättning. Både steg och bas är i bra skick
Senast redigerat av nuffe (28 november 2008)

I brist på annat :)
526 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
#2
Hatar att bumpa trådar men någon måste väl ha något förslag på vad jag kan få för detta? smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
28 november 2008
#3
Vad kostar sakerna att köpa nytt?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

I brist på annat :)
526 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
#4
-Mackan- skrev:
Vad kostar sakerna att köpa nytt?

Jag gav ~3000:-
Nypris på dessa grejen i dagsläget (inkl. kabelkit) går på 2000:- + frakt (Stylingbutiken)
Senast redigerat av nuffe (28 november 2008)

2 665 Inlägg
28 november 2008
#5
Då är det nog max 1000kr som gäller.

Risken finns att det ringer någon o säger:
-Tjennnare kompis vadd är sista priset??

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök