6697
Sök

855 baksäte i 765... problem vid montering!!!!!!

730 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#1
Hejsan nu står jag helt still... någon som har monterat in 855 baksäte i en 745,765 eller 945a ? Och skulle kunna förklarar hur ni gjorde ? verkar vara mer jobb än värt mödan eller hur har ni gjort ??

Tacksam för hjälp !!

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

I got Dubs!
2 423 Inlägg
29 november 2008
#2
du får väl kapa ur fästena o svetsa i dom i 765an


730 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#3
Adde666 skrev:
du får väl kapa ur fästena o svetsa i dom i 765an

har alla fästen och allt.. men dock set det ut som att man måste bygga om fästena i bilen där spärren till ryggstödet sitter fast.. då 855 sätet är högre ser det ut som... =/

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg

Sök