6792
Sök

Volvo 940 Köpa ny grill, vart?

1 131 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#1
Ska köpa en annan grill till bilen
Har nu turbo-grillen men letar efter någon annan, hittar nada dock...

Nått ställe som säljar grillar till 940?
Länka gärna!

http://www.blocket.se/vi/18385956.htm?ca=16_s
Någon som vet vart man kan få tag i den?
Eller ska man göra en egen nätgrill?


Volvoskadad
6 017 Inlägg
27 november 2008
#2
rutgrillen med krom ram med nyare emblemet är ju de snyggaste man kan ha

Jonas

1 997 Inlägg
27 november 2008
#3
Den som du länkat till är en lackad original grill. Det hade jag på min 940.

lite skillnad?
https://www1.garaget.org/archive/43/42550/61101/61101-622429.jpg


huh?
10 427 Inlägg
27 november 2008
#4
Turbogrillen är det enda rätta! wink

Du kan ju iofs lackera grillramen svart och/eller ta bort snedribban och
custom-fixa till så att det bara blir rutor. Det senare gillar då inte jag,
men många som gör det.

Finns inga andra vettiga grillar att köpa till 940 än dom som är original.


1 131 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#5
Volvo__Mannen skrev:
rutgrillen med krom ram med nyare emblemet är ju de snyggaste man kan ha

njae.. lite för vanligt för min smak


1 131 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#6
steifan skrev:
Turbogrillen är det enda rätta! wink

Du kan ju iofs lackera grillramen svart och/eller ta bort snedribban och
custom-fixa till så att det bara blir rutor. Det senare gillar då inte jag,
men många som gör det.

Finns inga andra vettiga grillar att köpa till 940 än dom som är original.

nä har märkt det.. hehe.
A får nog fundera och experimentera lite, fixa nät och lacka i samma färg som bilen kanske?


I got Dubs!
2 423 Inlägg
30 november 2008
#7
annars kan du kapa bort varannan ribba så rutorna blir bredare.


1 131 Inlägg
30 november 2008
Trådstartare
#8
Adde666 skrev:
annars kan du kapa bort varannan ribba så rutorna blir bredare.

^^



Sök