5609
Sök

Spel Server Plugin"mani_admin_plugin"

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
30 november 2008
Trådstartare
tjo nu äre så att tänkte kolla om de finns nån här som e bra på spelserver/plugins till dom...
tänkte att de får bli mitt nya intresse de gångerna man har ont om chash för och uppdatera projektet...
själva spelet är då gammla hederliga urtråkiga css:O
själva iden är då min dator ska vara dedicated server med 1 fåtal spelar 15-20 st..
men får fan inga plugins och funka vette fan om de beror på att man använder vista lr ej
testat mani_admin_plugin med metamod allt värkar funka redigt nice tills man får igång mani
då kan den laddas igång sen om nån joinar servern blire vistas hederliga vista upptäcktproblem avslutas bla bla sen lägger de av.... 1 par gånger har ajg även lyckas komma in på servern men så fort de är map change så dör den

börjar bli tokig frågat över allt typ men inte fått nått svar så gör mitt sista försök här i offtopic innan jag lägger ner iden överhuvudtaget

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
30 november 2008
kan inte så mkt om de dära men  kanske skulle hjälpa å byta operativsystem ? yikes

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
30 november 2008
Trådstartare
christofer_k skrev:
kan inte så mkt om de dära men  kanske skulle hjälpa å byta operativsystem ? yikes

funderat på de för vista ska förstöra de mesta så man måste ställa om och ha sig för och få allt funka tar timmar i onödan men sen vet ja inte hur de blir med prylarna i burken efter som allt e packard bell grejjs
och allt man fick va en bruk med allt förinstallerat med massa garntiprogram osv

äre lönt och äns försöka köra in xp då?

Sök