3788
Sök

söker jobb.

400 Inlägg
2 december 2008
Trådstartare
Hej.

Men finns det någon som vet något jobb man kan få .?
Eller finns det nägon här som har lust att anställa en.?
Är 19 år en så länge men fyller 20 år den 21 december.
Hör av er till mig om ni vet eller har något jobb.
Antingen så skicka PM eller så skriver ni här under. smile smile
Har B-körkort också.
Jag går en så länge på framtidsgymnasiet i Nyköping och inriktning underhåll Mek.
och om jag lyckas få ett jobb och lyckas få fast så hoppar jag av för de e absolut ingt jag vill jobba med och linjen och skolan jag går på trivs jag tyvärr inte på.
Mvh. Eugene.
Jag har tidigare jobbat på camfil i Trosa och fick då paketera filter. det var ett sommarjobb då alltså.
och har också jobbat på Bakk där jag fick vara under en kaj på ssab  vi la ny betong där under efter som den gamla var dålig.
ber om ursäkt ifall jag stavat fel. men de får ni ta smile
Om jag nu skulle ha skrivit det här på fel ställe så ta inte bort deta inlägg utan flytta det då där det platsar istället. så är ni snälla.
Senast redigerat av Zerox1 (2 december 2008)

Zerox

4 001 Inlägg
2 december 2008
det hjälper om du skriver vilka kunskaper/erfarenheter du har ifrån andra jobb eller vilken inriktning du tänkt dig att jobba i.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

DFFL
9 020 Inlägg
2 december 2008
AMS, Monster.se, Manpower.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

337 Inlägg
2 december 2008
Jag började på bemanning när jag hade slutat lumpen. Va kanon tycker jag. Lycka till!

Manpower, Lernia osv.

Trucker
2 710 Inlägg
2 december 2008
Eiiiiik skrev:
Jag började på bemanning när jag hade slutat lumpen. Va kanon tycker jag. Lycka till!

Manpower, Lernia osv.

Även dom ligger jäkligt risigt till ;)Jobbat åt Manpower i 2.5år, taskigt me jobb

Fart missbrukare

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
2 december 2008
Själv fick jag min nuvarande tjänstemannaposition via Manpower. Så de är att rekommendera.
De är ju i vilket fall som helst snabbare och bättre än Arbetsförmedlingen, på alla sätt och vis.

Muttley
2 december 2008
Eiiiiik skrev:

Manpower, Lernia osv.

lernia är de inte lönt och ringa överhuvudtaget om man inte har specialkompetens och ringer på lernias annonser på ams.se
på vårt kontor har de varslat 21 stycken nyligen och förra omgången runt 30 tror jag de var. och kommer de in jobb så tar de inte in någon ny överhuvudtaget utan ringer tillbaka de varslade, så från 1 februari och 9 månader fram kan man skita i att ringa dem smile.

manpower vet jag dock inte men de är nog samma där.

MEN, när detta vänder är nog bemaningen bättre att ringa då de tror på att företagen först kommer hyra in folk när de ska ha personal.

2 924 Inlägg
2 december 2008
Felpostad för detta har inget med bilar att göra och detta är ingen jobbsökarsite men jag förstår kanske att det kan bli en utökad desperation nu i lågkonjuktur till försöka att söka jobb på olika sätt...

Låser.

mvh Moderator

~ Life is short, have FUN! ~

Sök