snurrade i rondell

koston
20 maj 2006 · 79 Inlägg

slitna däck efter emmaboda och regniga vägar slutade i en snurr i rondellen o hamnade på fel håll. Inte alls kul satan va rädd man kan bli! :<

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??
Gladen
20 maj 2006 · 311 Inlägg

inge skador då? yikes

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
koston
20 maj 2006 · 79 Inlägg

Nej som tur väl inte hehe smile. 1 meter ifrån refugen så hade kunnat gå illa :>..

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??
jonas 740
20 maj 2006 · 429 Inlägg

Rondell drifting är roligt. Ja brukar passa på när det regnar att köra lite rondell drifting tongue
Med min bil har jag aldrig snurrat änsålänge men har gjort den än gång med min brors bil så jag hur det känns...

Volvo 940 T5 "S90 Refinement" (1991)
koston
20 maj 2006 · 79 Inlägg

inte kul o snurra runt i rondellen nej :>

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??
tecman
20 maj 2006 · 1 741 Inlägg

hehe det har jag åxå lyckats med! hehe var ganska äckligt då en husbil fick för sig att köra in i rondellen mitt framför mig åxå så det blev lite tight..  hmm men pulsen åkte ju upp en bit.. så vet hur det känns..
tur att bilen din klarade sig.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Camitz
20 maj 2006 · 646 Inlägg

Aj fan, vet precis hur det känns!! sad har aldrig lyckats snurra i rondell, men har där emot satt min 740 i en korsning från fronten till staketet var det 20 cm och 20 till en stolpe baktill!! smile Hjärtat i halsgropen!! smile

Senast redigerat av Camitz (20 maj 2006)

koston
20 maj 2006 · 79 Inlägg

camitz det lät skillat hehe :>  huhu jaoo

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??
edis_87
20 maj 2006 · 279 Inlägg

jag har aldrig snurrat i en rondell men jag snurrade ner i diket en gån snurade över det andra körfältet och sen ner i diket. då hade jag tur att det inte kom någon för den hade suttit fint i sidan. men annars rondell driftning brukar jag ängna mej åt när det är lite blött. men snart snurrar jag nog där oxå för jag har inga bra däck tongue

bränt gummi luktar kärlek
Volvo 940 ltt "pallbocks racing" (1997)
tecman
20 maj 2006 · 1 741 Inlägg

hehe farligt men ruggigt kul! men gäller ju att kolla så att det inte är folk nära rondellen som man kan råka sladda på..

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Robb
20 maj 2006 · 166 Inlägg

Var påväg att snurra med postbilen(kangoo) en morgon när jag hade delat tidningar och var påväg tillbaka till posten. Var minst sagt fartblind vid det tillfället, det hade regnat och så närmar jag mig rondellen och upptäcker att det går lite fort, så jag får bromsa lite hårdare än vanligt och styra in i rondellen samtidigt och då blev det att man tappade bakänden innåt rondellen, men det styrdes uppganska snabbt endå, men man vaknade till smile

Volvoz84 "Ijenkligen"
20 maj 2006 · 786 Inlägg

jag körde rätt över en rondell i typ 100km/h o kvadda min morsas sierra totalt....
det var inte så jättekul.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Camitz
21 maj 2006 · 646 Inlägg

koston skrev:
camitz det lät skillat hehe :>  huhu jaoo

njae men med blanksletna sommardäck så är det lätt hänt  smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang