Vad är det som händer med garaget?!

st4rmine_junkie Honda freak
2 december 2008 · 137 Inlägg

Helt ärligt, det är jätteroligt att det kommer in nytt folk hit till oss på garaget..

Men vad är det som händer?!
Det läggs ju upp mer bilder på folk än på fordon, ska garaget bli nästa bilddagboken eller hur tänker folk.. Jag tycker det är synd att, enligt mig, det bästa som har hänt internet ska svämmas över av linslusar!

Mer bilder på fordon och modifikationer, mindre bilddagboken.se


mad

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Ellertz Norrlänning
2 december 2008 · 1 453 Inlägg

Det kanske är en naturlig del av "utvecklingen". Men ja håller med, roligare med bilder på fordon.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Germax
2 december 2008 · 12 086 Inlägg

Jag stör mig mest på alla idioter i forumet.. som jag tycker alltså.

Frågan är vad man gör här om man inte huvudsakligen vill behandla ämnet bilar?

st4rmine_junkie Honda freak
2 december 2008 · 137 Inlägg

Ah jo det e sant ^_^ folk som ställer frågor om vad dom ska laga till middag och berättar om gårdagens krogrunda kan ju hålla sig till aftonbladets chat ^_^

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
RichiB
2 december 2008 · 1 866 Inlägg

håller helt och hållet med! Ett bilforum ska till 99% handla om bilar o motorer.
Tycker här är på tok för mycket bilder på annat trams som lättklädda tjejer o så.....

chrizz Administratör
2 december 2008 · 11 783 Inlägg

st4rmine_junkie skrev:
Helt ärligt, det är jätteroligt att det kommer in nytt folk hit till oss på garaget..

Men vad är det som händer?!
Det läggs ju upp mer bilder på folk än på fordon, ska garaget bli nästa bilddagboken eller hur tänker folk.. Jag tycker det är synd att, enligt mig, det bästa som har hänt internet ska svämmas över av linslusar!

Mer bilder på fordon och modifikationer, mindre bilddagboken.se


mad

Läs detta: http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=42895

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Hee-Maan
2 december 2008 · 3 113 Inlägg

när en sida växer såhär fort som Garaget gör det att det blir svårt och ha full koll på personer som viker sig från seriösa bil/motor-ämnet här.. Tycker folk ska överväga att läsa reglerna innan de registerar sig än att ignorera och ge sidan dessa problem.

Semper Fi
chrizz Administratör
2 december 2008 · 11 783 Inlägg

Jag tycker inte att det är ett problem iaf, vilket jag redogjort för rätt detaljerat i länken två inlägg ovan detta.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
2 december 2008 · 5 042 Inlägg

Så bara för jag inte har mina bilar online så är jag inte välkommen menar du ?
Jag har ej lagt upp mina bilar eftersom röst systemet funkar som den gör. Man blir ovänn med nån vipps har man fått 3 1or på 5 min.

C H E V R O L E T <3
Hee-Maan
2 december 2008 · 3 113 Inlägg

chrizz skrev:
Jag tycker inte att det är ett problem iaf, vilket jag redogjort för rätt detaljerat i länken två inlägg ovan detta.

joo.. missade det smile iofs en bra idé

Semper Fi
bmx
2 december 2008 · 7 100 Inlägg

ge fan i att kolla på dom bilderna då??

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
decib3L Körv
2 december 2008 · 3 535 Inlägg

bmx skrev:
ge fan i att kolla på dom bilderna då??

Man löser inte ett problem genom att ignorera det.

Senast redigerat av decib3L (2 december 2008)

Truckdriving Man
chrizz Administratör
2 december 2008 · 11 783 Inlägg

decib3L skrev:

bmx skrev:
ge fan i att kolla på dom bilderna då??

Man löser inte ett problem genom att ignorera det.

Man kan heller inte lösa ett problem som inte existerar. Laga inte det som inte är trasigt brukar man säga.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
FreddeK
2 december 2008 ·

Finns väl inget speciellt jag stör mig på men hade gärna utlyst att folk sökte mer än att starta upp trådar, det mesta är skrivet så att använda sökfunktionen hade skapat mindre onödiga trådar. Sen att folk skriver så jädrans illa är väl bara så det ska vara...hmm

Tycker garaget är en trevlig plats och det är ju ni/vi användare som "gör"sidan...

st4rmine_junkie Honda freak
2 december 2008 · 137 Inlägg

Jag ber om ursäkt om jag har gjort någon upprörd, det var inte min intention.
Jag ville bara höra vad folk tyckte, och starta en diskusion.

Men men, jag ber om ursäkt om jag har gjort någon arg..

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Germax
2 december 2008 · 12 086 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Så bara för jag inte har mina bilar online så är jag inte välkommen menar du ?
Jag har ej lagt upp mina bilar eftersom röst systemet funkar som den gör. Man blir ovänn med nån vipps har man fått 3 1or på 5 min.

Så du struntar i att lägga upp dina bilar på ett bilforum för att du är rädd för att få låga betyg?
Känns ju väldigt märkligt..

Jag skiter fullständigt i betygssystemet, alla röstar ju 5or lr 1or på allt ändå.
Jag röstar 5or på de jag tycker är iögonfallande och som jag verkligen gillar, resten skiter jag i.

_Fredrik
2 december 2008 · 2 788 Inlägg

Kan inte göra annat än att hålla med trådskaparen fast på vissa punkter...Vareviga gång man loggar in och kikar i exempelvis galleriet så ser man att folk lägger upp bilder på sina mopeder/ cyklar elr vad det nu är för spektakel? Vill gärna ha ett ärligt svar från en av dessa och vad de vill få ut av detta på en sida som är avsedd för bilentusiaster? Tror nog det finns bättre sätt att göra bort sig på...wink

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Sushikocken Sleeper
2 december 2008 · 3 084 Inlägg

säger han som photoshoppat en bild på sig själv tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Sushikocken Sleeper
2 december 2008 · 3 084 Inlägg

_Fredrik skrev:
Kan inte göra annat än att hålla med trådskaparen fast på vissa punkter...Vareviga gång man loggar in och kikar i exempelvis galleriet så ser man att folk lägger upp bilder på sina mopeder/ cyklar elr vad det nu är för spektakel? Vill gärna ha ett ärligt svar från en av dessa och vad de vill få ut av detta på en sida som är avsedd för bilentusiaster? Tror nog det finns bättre sätt att göra bort sig på...wink

Kan du skriva vad det står under Garaget.org loggan tack smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang