6400
Sök

Pulserande Neon

925 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#1
Hej

Vart hittar jag Vit pulserande neon behövs för nya inredningen...

Feel The Difference

16 197 Inlägg
8 december 2008
#2
Legwind skrev:
Hej

Vart hittar jag Vit pulserande neon behövs för nya inredningen...

du menar strobbljus antar ja elle?? vitt neon finns inte va ja vet.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

925 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#3
joo vitt finns fast bara när man köper me massa olika färger på neonet men jag vet att det finns men vart vet jag inte ...Nee mena inte strobar

Feel The Difference

1 779 Inlägg
8 december 2008
#4
kolla BRL å liknande butiker

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

925 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#5
har kollat massor men hittar inget jag känner igen bilen från Garaget on tour var det inte din motor som pajja aja ska leta

Feel The Difference

I brist på annat :)
526 Inlägg
8 december 2008
#6
Vet vad du menar med pulserande, vet dock inte var man kan få tag i men skulle själva vara intresserad av att inhandla sådana rör smile

TS menar inte strobe, som antingen lyser eller är släckt..... Utom är ute efter att ha ett neonrör som succesivt tänds och släcks

Korrekt?
Senast redigerat av nuffe (8 december 2008)

16 197 Inlägg
8 december 2008
#7
Legwind skrev:
joo vitt finns fast bara när man köper me massa olika färger på neonet men jag vet att det finns men vart vet jag inte ...Nee mena inte strobar

vita LEDs finns men inte neon..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 779 Inlägg
8 december 2008
#8
Legwind skrev:
har kollat massor men hittar inget jag känner igen bilen från Garaget on tour var det inte din motor som pajja aja ska leta

okok.. jo de va min som pajja ja.. big_smile men den e fixad nu.
men ja tror dom säljer såna stora "multi color undercarkit LED"

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

925 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#9
Vart finns vita Led då kanske fungerar aja hittar ni vore jag evigt tacksam

Feel The Difference

1 779 Inlägg
8 december 2008
#10

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 953 Inlägg
8 december 2008
#11
www.blueride.se har säkerligen

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet


Sök