6314
Sök

Någon som är duktig på lackering som vet om det finns någon extra högglansig färg ?

730 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#1
Hejsan.. har funderingar på att lacka mina insatser i lycktorna likadant som peppekarlsson här på garaget, Dock sade han att ljuset inte är något vidare men de e ju rååå snyggt... Men hur är det finns det någon svart lack som skulle vara "lika" bra som det som är där lika bra blir det väl aldrig men som är högreflekterande ?..

Någon som är kunnig inom detta ?


Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

www.maniacracing.se
494 Inlägg
8 december 2008
#2
du kan ju kolla på denna sidan ska finnas "svartkrom" svindyrt .men smakar det så kostar det

http://www.alsacorp.com/killercans.htm

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

730 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#3
ToBe skrev:
du kan ju kolla på denna sidan ska finnas "svartkrom" svindyrt .men smakar det så kostar det

http://www.alsacorp.com/killercans.htm

tack så mycket smile där lär man ju få leta en del ja smile

Fölkesberg Racing =)

Blyfot
829 Inlägg
8 december 2008
#4
tona glaset istället

"bara en mor kan älska en sån son"

730 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#5
volvokrille12 skrev:
tona glaset istället

har redan gjort detta smile men tyckte inte de blev så gör bra resultat. ser ju bra ut men vet inte.. =/ kolla o säg va ni tycker http://www.garaget.org/?car=93367&image=1077648

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)


Sök