8 december 2008
Trådstartare
Hejsan.. har funderingar på att lacka mina insatser i lycktorna likadant som peppekarlsson här på garaget, Dock sade han att ljuset inte är något vidare men de e ju rååå snyggt... Men hur är det finns det någon svart lack som skulle vara "lika" bra som det som är där lika bra blir det väl aldrig men som är högreflekterande ?..
Någon som är kunnig inom detta ?
Mvh // Charlie
Fölkesberg Racing =)