Ska iväg imorron o köpa skinninrending till min calibra för ett väldigt bra pris, bara det att just klädseln på förarstolen är väldigt sliten medans övriga stolar och paneler är i väldigt bra skick.
så jag tänkte hur mycket man kan få bort av dem ljusa märkena med så kallad skinnfärg? Visst, helt osynligt blir det nog aldrig och finns det någon annan lösning som funkar bättre?Lämna in hos skomakare osm kan sy på nytt skinn eller blir det alldeles för dyrt och svårt att få tag i rätt skinn typ?