5263
Sök

Problem med elen i volvo 760....

730 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#1
Har fått ett litet problem i ryggsäcken... Det är så att jag har något sort av jord fel eller liknande vet dock inte vart jag ska börja...

direkt när jag fick bilen i princip gjorde jag kopplingen under instrumentpanelen så jag har pos och dimljus på 0 läget.. har fungerat kanon tills dess jag tog av strålkastarna fram för att tona glasen.. satte tillbaka allt och nu fungerar inte dimljusen som de ska och helljuset lyser konstigt ... Och när jag gasar så blinkar det upp och ned hela tiden i hela bilen.. både framljus,instrumentljus,bakljus osv... någon som vet vad detta kan vara ??

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)


Sök