6408
Sök

BULT-ON lambodörrar På 850?

Det SKA gå!
434 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#1
Hallå ! tänkte höra mig för om någon vet vart man kan köpa (rätta mig om jag har fel) BULT-ON gångjärn till en 850 "Lambodörrar" ? eller om nån har som kan ta en bild och eventuella mått, så man kan göra ett par egna! Tack på förhand MVH Wallin.

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

ElectroRaggare
886 Inlägg
9 december 2008
#2
Bult-On? smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

5 089 Inlägg
9 december 2008
#3
finns inte,

Och personligen tycker jag att det bara ser konstigt ut med lambo på en fyrdörrars bil. Och som bilder under säger...

http://i91.photobucket.com/albums/k292/leap_frogger_06/myspace/motivationalposters-lambodoors.jpg
Senast redigerat av FLindgren (9 december 2008)

\Lindgren

ElectroRaggare
886 Inlägg
9 december 2008
#4
FLindgren skrev:
finns inte,

Och personligen tycker jag att det bara ser konstigt ut med lambo på en fyrdörrars bil. Och som bilder under säger...

http://i91.photobucket.com/albums/k292/ … odoors.jpg

hehe smile +poäng på den!

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

836 Inlägg
9 december 2008
#5
haha owned!!!


Det SKA gå!
434 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#6
hehe okej, hm eftersom de inte finns ... varför kallar alla det fortfarande för lambo dörrar :o ? ... aja får bli nått att forska vidare i, men tackar för hjälpen ja fått

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
9 december 2008
#7
FLindgren skrev:
finns inte,

Och personligen tycker jag att det bara ser konstigt ut med lambo på en fyrdörrars bil. Och som bilder under säger...

http://i91.photobucket.com/albums/k292/ … odoors.jpg

Sämsta Ever

Sump Runk Rätt O Slätt!

Mästare
2 947 Inlägg
9 december 2008
#8
Wallin850 skrev:
hehe okej, hm eftersom de inte finns ... varför kallar alla det fortfarande för lambo dörrar :o ? ... aja får bli nått att forska vidare i, men tackar för hjälpen ja fått

För att Lambo började med dem wink smile

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

3 354 Inlägg
9 december 2008
#9
Wallin850 skrev:
hehe okej, hm eftersom de inte finns ... varför kallar alla det fortfarande för lambo dörrar :o ? ... aja får bli nått att forska vidare i, men tackar för hjälpen ja fått

de kallas även för saxdörrar wink

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
9 december 2008
#10
håller mä FLindgren

ser dumt ut på bilar mä 4 dörrar.

sen så tror ja inte de finns färdiga gångjärn fö volvo, utan du får nog satsa på universal.
tycker du ska satsa på att göra självmordsdörrar på bakdörrarna.
fö då kommer du vara ensam om de på en volvo tror ja

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se


Sök