Hallå ! tänkte höra mig för om någon vet vart man kan köpa (rätta mig om jag har fel) BULT-ON gångjärn till en 850 "Lambodörrar" ? eller om nån har som kan ta en bild och eventuella mått, så man kan göra ett par egna! Tack på förhand MVH Wallin.
hehe okej, hm eftersom de inte finns ... varför kallar alla det fortfarande för lambo dörrar :o ? ... aja får bli nått att forska vidare i, men tackar för hjälpen ja fått
hehe okej, hm eftersom de inte finns ... varför kallar alla det fortfarande för lambo dörrar :o ? ... aja får bli nått att forska vidare i, men tackar för hjälpen ja fått
de kallas även för saxdörrar
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
sen så tror ja inte de finns färdiga gångjärn fö volvo, utan du får nog satsa på universal. tycker du ska satsa på att göra självmordsdörrar på bakdörrarna. fö då kommer du vara ensam om de på en volvo tror ja