2599
Sök

855 - bakruta - besiktning

född blåvit
624 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
Plockade bort torkarbladet på bakrutan på min 855 för den hade kärvat ihop. Problemet var bara att jag plattade till bulten lite när jag försökte dra ur armen ur luckan, så nu får jag inte på mutter eller torkarblad.

Vilket betyder att jag numera har en 10-20mm lång ~15mm tjock bult som sticker ut i underkant avbakrutan, och besiktningen är på fredag.

Kommer jag få nedslag och återbesiktning på bulten? Har fan inte tid att hitta på nåt för att bli av med den hmm

908 Inlägg
15 december 2008
nej det kan du inte få någonting på, morsan har kört så i flera år så på flera bilar, de har inte sagt nått..
Senast redigerat av Beckstroem (15 december 2008)

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
15 december 2008
sätt dit en bit trägårdslang

2slow

Körv
3 535 Inlägg
15 december 2008
Går lika bra att tejpa.. Så länge det inte är en vass kant..

Truckdriving Man

född blåvit
624 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
Ålrajt tack ska ni ha smile

74 Inlägg
15 december 2008
Plocka bort motorn med pinne o allt o sätt dit täckbricka, fast det var det du kanske inte orkade? tongue

Sponsorer: TM Tuning Bilvårdsgrossisten Meguiars Degfabriken Joakimrissveds.com Wiklunds Glas
Falu Billackering

född blåvit
624 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
@nDerS skrev:
Plocka bort motorn med pinne o allt o sätt dit täckbricka, fast det var det du kanske inte orkade? tongue

mja orkade och orkade, den satt så inåt hela helvete hårt att det var liksom därför bulten blev lite tillplattad i gängorna av hammaren jag använde wink
Senast redigerat av dabby (15 december 2008)

Sök