menar du hxs 300D basar elr ? har sådana sj,men du kanske syftar på några andra..
du bör ha 2sty optima. 50mm2 kablar,sen vet ja inte om du driver dom så bra me sinus stegen,men men..
bra installation där så behövs inga kondingar,sj har ja en dls 1farads,men de vette tusan om den är behövlig överhuvudtaget..
om du menar hxs 300D basar så lär du inte bli missnöjd,små lådor.bra tryck..fint ljud,osv..
äre nån annan modell så vette fan men hertz e ju BRA skulle hellre haft nå annat steg där..
kika in audison 1.2k spl..driver de mesta ..bra:)
startmotor är ett bra företag,snackar mkt me dom.