5354
Sök

"cigarettuttag" i en duett?

Thedriftking
16 december 2008
Trådstartare
#1
tja,

vet nån om en duett har cigarettuttag (eluttag)? det har dom inte va?

tack på förhand

Basknarkare
470 Inlägg
16 december 2008
#2
Thedriftking skrev:
tja,

vet nån om en duett har cigarettuttag (eluttag)? det har dom inte va?

tack på förhand

hmm nää men de e ju lätt att sätta dit om de behövs?

Team Carbonize

Thedriftking
16 december 2008
Trådstartare
#3
Stejfaan skrev:
Thedriftking skrev:
tja,

vet nån om en duett har cigarettuttag (eluttag)? det har dom inte va?

tack på förhand

hmm nää men de e ju lätt att sätta dit om de behövs?

är det lätt? är det bara att koppla kablarna till batteriet och sen sätta fast den på instrumentbrädan?

edit;är det en sån? http://www.blueride.se/universal-uttag- … l?cPath=28
Senast redigerat av Thedriftking (16 december 2008)

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 december 2008
#4
Nja direkt på batteriet ä inte smart.
Fixa en säkringsdosa å dra en grov kabel från batteriet till den å sen har du kanske 10plintar...

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Thedriftking
16 december 2008
Trådstartare
#5
Boostrider skrev:
Nja direkt på batteriet ä inte smart.
Fixa en säkringsdosa å dra en grov kabel från batteriet till den å sen har du kanske 10plintar...

ok, vad menar du med "10 plintar"? och är nån snäll och målar upp en "skiss" på t.ex paint hur det ska vara (eller beskriver ganska detaljerat)?

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 december 2008
#6
Alltså köp en säkringsdosa. 1 plint = en plats för säkring...

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
16 december 2008
#7
enklast är nog att dra röda kabeln till pluss på batteriet med en säkring på ca 16a nära batteriet och den svarta fäster du på lämligt ställe i karossen.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Thedriftking
16 december 2008
Trådstartare
#8
Ubbe83 skrev:
enklast är nog att dra röda kabeln till pluss på batteriet med en säkring på ca 16a nära batteriet och den svarta fäster du på lämligt ställe i karossen.

ingen som ska till minus?

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
16 december 2008
#9
bilplåten är minus.  kollar du var minuskabeln på batteriet går så ser du att den är fäst i karossen.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
16 december 2008
#10
Thedriftking skrev:
Ubbe83 skrev:
enklast är nog att dra röda kabeln till pluss på batteriet med en säkring på ca 16a nära batteriet och den svarta fäster du på lämligt ställe i karossen.

ingen som ska till minus?

Karossen är minus

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Thedriftking
16 december 2008
Trådstartare
#11
Ubbe83 skrev:
bilplåten är minus.  kollar du var minuskabeln på batteriet går så ser du att den är fäst i karossen.

ok då fattar jag smile tack för hjälpen smile


Sök