5329
Sök

JVC spelare bra eller dålig?

1 122 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
#2
låter bra hade en äldre modell KD721 eller något sådant fast då var det 3 lågnivå utgångar på denna är det bara 2? och min är 2 år gammal sad

gasa nu foer faen!

1 723 Inlägg
17 december 2008
#3
Jag är då nöjd med min JVC i Transen. Bra ljud och lätt att handskas med.

1 122 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
#4
men hur funkar det med lågnivån när det inte finns en sub oxå?

gasa nu foer faen!


Sök