4463
Sök

Baslåde ritning

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
#1
Halloj alla op Garaget!!


Skulle vilja få tag i måtten på volvo 240/740 lådan, som man kan ställa på hyllan bak. Så, om det är nån i detta långa land som har den ritningen, lägg upp måtten eller en länk till vart jag kan hitta den.

Lev livet, det kan ta slut fort

Leg. nöt
460 Inlägg
19 december 2008
#2
Använd sökfuntionen, det finns ett stort antal trådar om just detta.. roll

SAAB

Volvonörd
1 187 Inlägg
19 december 2008
#3
S Ö K   F U N K T I O N E N, har du hört talas om den? Finns typ 100 sånna trådar hittar du inte den här så finns ju www.google.se dem borde kunna finna åt dej....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
#4
Ni som ber mig söka, både här och på google, kan jag bara meddela ATT det har jag redan gjort, även mailat olika firmor, som säljer billjud.

Så, nån själ som kan ge mig måtten, så man har nåt att göra nu i jul...

Lev livet, det kan ta slut fort

Stabil som fan
304 Inlägg
19 december 2008
#5
TYcker det är lite överdrivet att reagera så för en fråga som redan ställts! Jag tror du kan kolla på 740 klubben, där finns många som kan ge dej sjyssta tipps:)


Volvonörd
1 187 Inlägg
19 december 2008
#6
Men tänk vad man hittar om man ANVÄNDER sökfunktionen som jag skrev tongue

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=24577

Ooooooops..... wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
#7
Tinjection skrev:
TYcker det är lite överdrivet att reagera så för en fråga som redan ställts! Jag tror du kan kolla på 740 klubben, där finns många som kan ge dej sjyssta tipps:)

Kanske överreagerade, men men. Får väl krypa in och mäta, då ingen verkar ha ritningen på pdf fil. hmm

Lev livet, det kan ta slut fort

16 197 Inlägg
19 december 2008
#8
104 brett å va 31 cm hög.. 73 graders lutning... djupet får du ju anpassa efter för va du har för basar..


å sen e de ju inte sååååååå himla svårt å ta ett måttband å mäta i bilen..tongue   

men många e ju sååååå lata..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
19 december 2008
#9
Håller med. Dock så ska man bygga låda efter basen/arna och inte bilen. (förutom avstämmnings frekvensen)

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
#10
evilaudio skrev:
104 brett å va 31 cm hög.. 73 graders lutning... djupet får du ju anpassa efter för va du har för basar..


å sen e de ju inte sååååååå himla svårt å ta ett måttband å mäta i bilen..tongue   

men många e ju sååååå lata..tongue

Näää, så lat är man inte, det är bara en kula som tar imot när man ska in där..  lol

Men tack för måtten.

Lev livet, det kan ta slut fort

16 197 Inlägg
20 december 2008
#11
darkwizard skrev:
evilaudio skrev:
104 brett å va 31 cm hög.. 73 graders lutning... djupet får du ju anpassa efter för va du har för basar..


å sen e de ju inte sååååååå himla svårt å ta ett måttband å mäta i bilen..tongue   

men många e ju sååååå lata..tongue

Näää, så lat är man inte, det är bara en kula som tar imot när man ska in där..  lol

Men tack för måtten.

har magen i när du ska in i skuffen på en 740???   dåligt stor mage...HAHA

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök