3664
Sök

Auktion på Tradera... (spam?)

RMR-Crew
478 Inlägg
20 december 2008
Lita aldrig på PayPal, man kan göra chargebacks (dvs. ta tillbaks de skickade pengarna) hur lätt som helst.

Lirade ett online spel kallat KnightOnline som det var mycket real cash inblandat i, och varenda Turk blåste folk över PayPal typ dagligen.

Paypal har för övrigt slutat att göra affärer med turkiet nu mera. lol

3 059 Inlägg
21 december 2008
En del är ju fruktansvärt lättlurade.. varför ens fråga er om det är sant eller lurendrejeri eller annat skumt med sånna här mail.

Räcker ju man kollar priset han vill ge, över 10.000:- .. PS3 med 80GB kostar ju inte mer än 3500:- idag..

672 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
En del är ju fruktansvärt lättlurade.. varför ens fråga er om det är sant eller lurendrejeri eller annat skumt med sånna här mail.

Räcker ju man kollar priset han vill ge, över 10.000:- .. PS3 med 80GB kostar ju inte mer än 3500:- idag..

Hehe... förövrigt får man mer för ett beg 60Gb än vad en ny konsoll kostar, men skit samma.
Antar att endel åkt dit men de är inget man erkänner direkt :p

Btw vart finns dom för 3500:-?
Senast redigerat av smiler (21 december 2008)

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

3 059 Inlägg
21 december 2008
Komplett.se har lite olika specialerbjudande lite då o då.. Ett erbjudande på PS3 80gb..

O varför skulle man få mer för ett beg. PS3 60GB när man får ett sprillans nytt PS3 80GB billigare? Tror jag ju inte ett skit på.
Vem är så jädra dum att betala över nypris för ett beg?
Senast redigerat av Smajly (21 december 2008)

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
21 december 2008
Jag hade inte ens läst mailet.

Har fått liknande svar när jag haft hästar ute på annons. Vanliga, hederliga "svensson-hästar" som det finns hundratals utav. Ändå ska någon från England envisas med att köpa just min häst, till grymt överpris, ifrån Sverige. Är ju ingen enkel sak att få alla tillstånd för att exportera en häst, och sen skicka den till England. Bara att skratta och radera mailet.
Oftast så vill dom ju sätta in "lite extra" och sen ska man betala tillbaka en del av summan, och det är så dom tjänar pengar.

/ichi

672 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Komplett.se har lite olika specialerbjudande lite då o då.. Ett erbjudande på PS3 80gb..

O varför skulle man få mer för ett beg. PS3 60GB när man får ett sprillans nytt PS3 80GB billigare? Tror jag ju inte ett skit på.
Vem är så jädra dum att betala över nypris för ett beg?

Aldrig sett så lågt iof men de kanske händer... kostar 4 på komplett nu iaf.

60Gb är bakåtkopatibelt med Ps1 & 2 därav de höga begpriset... men tyvärr lever de om lite mer än dom nya.
Därför säljer ja mitt på Tadera å köper ett nytt 160Gb för samma peng smile
Har bud på 4 med en vecka kvar...
Senast redigerat av smiler (21 december 2008)

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Mästare
2 947 Inlägg
21 december 2008
janz0rz skrev:
En schysst kille lämnar ett bra erbjudande? Du tackar nej och kan därför känna dig blåst, jag tror inte att han försöker luras. Det är nog en vanlig kille som sitter bakom en skärm precis som du och jag.

Tack för ett gott skratt! lollollollollollollollollol
Senast redigerat av KimVsWorld (21 december 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Sök