3482
Sök

Kommit igång med julstöket? Vad gör ni?

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
Hallo. Har ni kommit igång med (h)jul stöket där hemma i byggden (var ni än bor)?

Själv har jag hunnit fixa en hel del i dag, trots att nån.. bjöd mig på ett antal stadiga Whiskey igår.

Vid lunch var jag ute och plockade gran, pappa har en bit mark så jag begav mig ut dit på jakt efter den ultimata julgranen. Nja.. Som alla granar som växer vilt så finns ingen perfekt, men man får en som ser mycket bättre ut än någon plastgran iaf.

På eftermiddagen åkte julskinkan in i ugnen, medans tjejen sitter och slår in paket. Blir väl klar nu snart hoppas jag.... Jag passade även på att slänga ihop en stor sats köttbullar så man har till julen. I Morgon kommer man ju inte ha tid, då ska garaget (h)jul stökas....roll

Vad gör ni så här före jul?

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 december 2008
allt är klart hemma.
granen köptes i förrgår (orkade inte gå ut och leta reda på en i mörkret) och pyntades, ljusstakar o annat monterades upp  veckan (med massa tomtar runt om i huset)
julgardiner och dukar är uppe sedan någon vecka så vi är färdiga smile

vi firar julafton hos mina föräldrar så slipper hela matbiten i år.

blacken
21 december 2008
Sitter och trackar oskyldigt folk på Garaget tongue. Har varit och huggit gran med svärfarsan, riksdagen har Julstädat och Julbakat så man blir svettig av att se på..

4 767 Inlägg
21 december 2008
Jodå första julskinkan är redan uppäten, vi ska väl göra åtminstone en till innan julen åker ut..

Gran blev det bara en mini i plast iår, finns ingen ork till stor. Inte plats i lägenheten heller.

Alla julklappar är köpta, ett alldeles för stort antal tusen fattigare.. Och hälften är väl inslagna.

Ljusstakarna har vart uppe i fönsterna sedan början på dec. smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

1 571 Inlägg
21 december 2008
Säljer julvört till julborden in i det sista smile

OEM <3
6 957 Inlägg
21 december 2008
Hmm, börjar bli klar..tror ja.

- Julgranen står klar, ett H-E att få den bra, men nu e den bra tongue
- Klapparna är nästan klara, min flickvän å mor har slagit in dom åt mig big_smile
- Julstämningen..mjaa, vill ha snö tongue

OEM <3

Sök