5530
Sök

hur sitter instrumentbrädan fast i en skyline r33 gts-t?

582 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
#1
Ja som topic lyder, hur får man loss den? sitter den med några skruv eller är det bara att dra?


5 089 Inlägg
21 december 2008
#2
Det sitter nog skruvar lite här och var.  bara att dra är nog inte att rekomendera;)

\Lindgren

4 767 Inlägg
21 december 2008
#3
Menar du panelen runt stereo, reglage och mätare eller hela brädan?

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

582 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
#4
ne dra mistänkte jag var en dålig ide tongue därför tänkte jag att jag frågar ifall det sitter nån skruv gömd på nått speciellt ställe


582 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
#5
Erick skrev:
Menar du panelen runt stereo, reglage och mätare eller hela brädan?

Ne menar över delen, den som är mot framrutan om man säger så, inte själva panelen där alla knappar och så sitter utan "överdelen"



Sök