5182
Sök

Orion H2TM 10.2

653 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Såg på en engelsk sida att Orion har gjort HCCA Gen 2 som kallas H2TM, verkar bara finnas i 10" än så länge men undrar om någon har hört talas om den? Med tanke på pris lappen 1500kr styck jämfört med HCCA 10" på 2400kr kanske den spelar rätt bra?

Info:

10" ORION H2 subwoofer
Features:
Power Handling 2000 Watts RMS / 2500 Watts Peak
Industrial design marries traditional HCCA™ styling cues with cutting edge technology
Winner of CES Innovations Award
Massive proprietary die-cast basket supports integrated Dual Gap motor assembly
Ultra-rigid heat-hardened aluminum cone and tough NBR surround
3" two layer copper voice coil on aluminum former
Proprietary AngleLock wiring terminals
Die-cast mounting clamps integrated into tooled wrap-gasket
SOLD AS INDIVIDUAL UNITS


1 045 Inlägg
23 december 2008
#2
h2 är ju äldre modellen av orion.
hcca nyaste modellen.

fanns en hcca modell (orginal basen) innan h2.

hoppas det klarna.


653 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#3
NMI skrev:
h2 är ju äldre modellen av orion.
hcca nyaste modellen.

fanns en hcca modell (orginal basen) innan h2.

hoppas det klarna.

Står att H2 är generation 2 av HCCA hmm

http://caraudiosecurity.com/shop/produc … /5049.html


124 Inlägg
23 december 2008
#4
HCCA serien har funnits sen 80talet och kommit i nyare bättre utgåvor under en längre tid. Just H2an som du härleder till är sedan 2006 som även står på sidan du länkade till.

SM guld 2009 ESPL 4
SM guld 2010 ESPL Unlimited
2011 BMW SQ Edition

653 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#5
HiFiMick skrev:
HCCA serien har funnits sen 80talet och kommit i nyare bättre utgåvor under en längre tid. Just H2an som du härleder till är sedan 2006 som även står på sidan du länkade till.

Jaha, tackar för hjälpen då smile



Sök