Såg på en engelsk sida att Orion har gjort HCCA Gen 2 som kallas H2TM, verkar bara finnas i 10" än så länge men undrar om någon har hört talas om den? Med tanke på pris lappen 1500kr styck jämfört med HCCA 10" på 2400kr kanske den spelar rätt bra?
Info:
10" ORION H2 subwoofer Features: Power Handling 2000 Watts RMS / 2500 Watts Peak Industrial design marries traditional HCCA™ styling cues with cutting edge technology Winner of CES Innovations Award Massive proprietary die-cast basket supports integrated Dual Gap motor assembly Ultra-rigid heat-hardened aluminum cone and tough NBR surround 3" two layer copper voice coil on aluminum former Proprietary AngleLock wiring terminals Die-cast mounting clamps integrated into tooled wrap-gasket SOLD AS INDIVIDUAL UNITS
HCCA serien har funnits sen 80talet och kommit i nyare bättre utgåvor under en längre tid. Just H2an som du härleder till är sedan 2006 som även står på sidan du länkade till.
SM guld 2009 ESPL 4
SM guld 2010 ESPL Unlimited
2011 BMW SQ Edition
HCCA serien har funnits sen 80talet och kommit i nyare bättre utgåvor under en längre tid. Just H2an som du härleder till är sedan 2006 som även står på sidan du länkade till.