Najs skrev:
pattilatti2 skrev:
Najs skrev:
aha så du har inge 3000D steg o sälga asså?
nope..
1200D liggandes..t salu för den som e sugen ..för den oinvigde jämförbart me dls a6 2500spänn.kanske billigare vsa

du har inge Spl 4 kanals liggande?? eller 1200D kanske e 4 kanals. e inte så insatt i just spl ja har precis bytt från mds audiophile pro serien till Spl steg o DD ist.
Måste säga att du har börjat få lite smak vad det gäller steg och basar!
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?