Eh tyska bilar kan suga pung dom också. Jag har haft en tysk bil och kommer inte sukta efter en till inom närmaste framtiden i alla fall om jag säger så.
Sen vad kostar inte reservdelar till t ex Audi? Snordyrt var namnet.
bmw530iA skrev:
franskt skit, tyskar äger. dyra reservdelar som fan, dessutom för billig för en 00, en audi el bmw 00 ligger minst på 70.000
Njae inte jag personligen men några jag känner har gjort lite feltramp i livet. Ingen höjdarbil direkt, funkar från A till B. Kan egentligen inte säga så mycket mer, beror ju sen också givetvis på hur den är skött. Men det finns anledningar till att man får en sån för kaffepengar.
Varför är det ingen höjdarbil? Finns inte så mkt att gå på här.
Han e som många andra som inte har körkort eller bil, snackar! De e lätt att skriva några rader på tangentbordet. Hade de varit en Volvo hade den varit bäst!
Har sj inte ägt ngn 406:a men varit ute å kört en 3-4st..å absolut ingen dålig bil tvärtom! Dom e snygga original å enligt mitt tycke en av de bättre bilar Peugeot gjort.
Visst de går väl inte jämföra med en Audi, BMW eller rent av Saab komfortmässigt, men de duger. Man får va man betalar för som sagt.
Åk å provkör, känn å kläm på den! Kollat besiktningen hur den ligger i index?
Tycker att 406an är en trevlig bil, även om den inte "når upp" till premiummärkerna. 406 3.0 V6 är en klart tuff bil som jag hade tänkt till 2ggr innan jag tackat ja/nej.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
jag samåker med en i en 406a 02a, helt okej bil faktiskt. Vad jag vet har den inte krånglat något för honom. Vet inte om det gäller alla peugeot, men på morsans 307a rostade avgassystemet av förra veckan, det är en 05 som gått 4700 mil... DET känns som riktigt dålig kvalitet, men behöver ju självklart inte gälla alla peugeot