3487
Sök

Bilen blev stulen i lördagsmorse :(

65 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
xMaDRockz skrev:
dick_86 skrev:
Gloremir skrev:
japp gör så, alltid bra att hjälpa folk

Nu har ja fått tillbaka bilen!
Hittade den i huddinge!

Hur pass förstörd vart den? sad

alla låsen va paj å sen va allt ljud borta!

97 Inlägg
27 maj 2006
synd när sånt här händer...bra att du fick tillbaka bilen i alla fall!

Utanlem
895 Inlägg
27 maj 2006
fy va trist....

65 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
steve-N skrev:
synd när sånt här händer...bra att du fick tillbaka bilen i alla fall!

jo d e skönt!

104 Inlägg
27 maj 2006
dom som gör sånt där ska ju ha ett nack skott...

65 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
audi_coupé skrev:
dom som gör sånt där ska ju ha ett nack skott...

faktis!!

375 Inlägg
27 maj 2006
Tror du inte det kan ha att göra med att du har bilen på blocket med reg nr väldigt synligt och att det står att det finns billjud i den där? Det är ju inte svårt för tjuvjävlarna att kolla upp vart man bor då.
Suddar alltid ut plåten när jag annonserar där ifall nån klåfingrig jävel ser den. Kan ju vara ett tips för framtida annonser iaf.
Senast redigerat av Dirk Diggler (27 maj 2006)

65 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
Dirk Diggler skrev:
Tror du inte det kan ha att göra med att du har bilen på blocket med reg nr väldigt synligt och att det står att det finns billjud i den där? Det är ju inte svårt för tjuvjävlarna att kolla upp vart man bor då.
Suddar alltid ut plåten när jag annonserar där ifall nån klåfingrig jävel ser den. Kan ju vara ett tips för framtida annonser iaf.

Jo d e mkt möjligt!
Ska tänka på d nästa gång

Lastbilschaufför
186 Inlägg
27 maj 2006
Därför man kör en helt "normal"bil utan nå speciellt dyra saker i, oftast man slipper sånna tråkigheter då...men stockholm säger ju allt också....

Ride Hard-Die Free!

409 Inlägg
27 maj 2006
asså man hör ofta nu att bilarna försvinner för folk min kompis blev av med sin 740 tic med rätt snygga kjolar hittade den i skogen nåra dagar senar hade inga kjolar kvar allt var borta utan motorn och det var väl tur det för det var där dem största pengarna låg igentligen men man vågar ju inte lita på någon längre för då kanske bilen är borta imon nä jag säger bara hoppas du får tillbaka dina saker det är så tråkigt när det händer! folk kan inte skilja på ditt å mitt! //johan

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

409 Inlägg
27 maj 2006
Dirk Diggler skrev:

jo precis man kan ju sudda ut alla utan typ första bokstaven och sista sifran eller så det håller jag nog med om!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

13 Inlägg
27 maj 2006
Jag plockar alltid ur fronten, ljudbyggerligger i trunken och den går inte att öppna utan nyckel big_smile
larm är inte heller nån dum ide, men bra att di fick tilbaka bilen! hoppas du har kort så du slipper strul med f-bolaget!

:)

128 Inlägg
27 maj 2006
dick_86 skrev:
xMaDRockz skrev:
dick_86 skrev:

Nu har ja fått tillbaka bilen!
Hittade den i huddinge!

Hur pass förstörd vart den? sad

alla låsen va paj å sen va allt ljud borta!

Sorry, väldigt trist :'(

Ditt och mitt kan vara såå svårt

320 Inlägg
27 maj 2006
eh dom kan väl kolla upp  dig ändå via telefon nummer....? 

synd för dej :S   nackskott  kanske är att ta i  men som dom gjorde förr! av med händerna
eftersom dom inte kan hålla dom i styr.   

på tal om stölder i sthlm-området
vet en som blivit drabbad nästan varje gång han är i sthlm.  mitt i city på en kväll
med hur mkt folk som helst  snodde nån väskor osv, ur en dåvarande AUDI  a6.
riktigt värdelösa lås, tjuvarna hade bara slått in nått och vridit om så  öppnas det å larmet stängs av :S

2 Inlägg
27 maj 2006
Såna fattiga jä'lar att dom inte kan göra något eget det är förj'vligt farsans 240 blev stulen lite stylad och så en vecka senare stod den på hans parkering där dom hade tatt den dom hade repat hela bilen och all styling och tatt bort hans "små ljud"

375 Inlägg
27 maj 2006
Errol skrev:
eh dom kan väl kolla upp  dig ändå via telefon nummer....?

eh inte alla mobiler som går att kolla upp vettu!  Eller så gör man som jag alltid gör, bara mailsvar tills man vet att det är en seriös köpare och fått hans telenummer först så man kan kolla upp det.
Senast redigerat av Dirk Diggler (27 maj 2006)

Sök