21 december 2008
Trådstartare
Gult e fult... närå men gult å blått passar väll inget vidare ihop heller trots att man e svenne...
Dom vita fälgarn va tänkt som vinterfälger men dom får nog hänga med ett tag, blir andra med tiden.
Mmm känns som blått el vitt då...
![http://www.quattronics.co.uk/images/brakes_03.jpg]()
Senast redigerat av smiler (21 december 2008)
Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.