6310
Sök

Någon som har monterat H&R 45mm sänkningsfjädrar på en audi a4 1,8t 2008 med 20" hjul

12 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
Hejsan!!

Har beställt H&R fjädrar,,har sportchassi på min bil sänker 20 mm..nu börjar jag bli förvirrad för vissa säger att det ska gå och vissa säger att det kommer ta i där bak..Nu tänkte jag höra om det är någon som har detta monterat på sin bil??Tacksam för svar mvh Jojje

5 089 Inlägg
269 Inlägg
28 december 2008
Som jag så innan , inga problem att sänka o åka men är lite orolig över dom breda däcken som du har

VW Passat R Tdi 4motion

Low is a lifestyle
956 Inlägg
28 december 2008
Jag hade 20" fälgar med 235 däck i år. med HR coilovers. sänkt ca 60mm fram och lika mycke bak.

Har inte tagit i någonstans för mig. och kunnat styra fullt. så jag säger att de är lugnt.
Audi A4 8E chassit har sjukt stora hjulhus.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

12 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
Geiros skrev:
Jag hade 20" fälgar med 235 däck i år. med HR coilovers. sänkt ca 60mm fram och lika mycke bak.

Har inte tagit i någonstans för mig. och kunnat styra fullt. så jag säger att de är lugnt.
Audi A4 8E chassit har sjukt stora hjulhus.

det låter ju kalas,,då hoppas jag att mina fjädrar kommer imorgon..Tack så mycket

12 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
TdiR skrev:
Som jag så innan , inga problem att sänka o åka men är lite orolig över dom breda däcken som du har

Geiros har sin sänkt ännu mer och han hade absolut inga problem så då ska det gå fint med 245 också,,men jag berättar för dig så fort dom har kommit på

Sök