4905
Sök

fel på slutsteg eller sterio?

198 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#1
tjena de är så här att jag tror att de är nå fel på lågnivån i slutsteget eller i cdn.
men om det är fel på lågnivån varför slår steget ifrån vid volym 14 å inte på en gång?
för basarna låter ju inte under vol 14 heller? kom med förslag om de kan vara något annat
också tänkte jag höra om de är dyrt att renovera ett slutsteg?


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
29 december 2008
#2
Vad är det för steg?
Vad är det för basar?
Hur är basarna kopplade?

Steget kan vara felbelastat och slår ifrån pga. detta.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Egen företagare
864 Inlägg
29 december 2008
#3
för dåligt med ström till steget. så det bryter då det bli belastat

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
29 december 2008
#4
snurbo_diesel skrev:
för dåligt med ström till steget. så det bryter då det bli belastat

Kan det med vara.....framförallt om det är för hårt belastat....
Dessa saker i kombination med varandra är INTE roligt.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP


Sök