Romantiker: Tips på saker man kan göra.

cutlass
27 december 2008 · 383 Inlägg

Rickard-v skrev:
haha kul att läsa vad tjejerna skriver. Inte konstigt ni håller till på garaget med det resonemanget.
Ni har väl aldrig kjol, klänning eller skor med klack antar jag.

nä gud nej!!...å det värsta är att det växer nästan skägg på hakan dessutom roll *ironi*

Senast redigerat av cutlass (27 december 2008)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
27 december 2008 · 1 177 Inlägg

Du ville väl ha en historia, here it goes tongue

För att göra det kortfattat skippar jag delen jag la märke till henne lol

Hon messade mig en dag (ca ett år sedan) och frågade om hon kunde komma till Bro och gå en promenad med min hund, vi hade här känt varandra i tre veckor. Självklart tackade störtkära jag ja, och mötte upp henne på stationen med microfibertussen till hund. Notera att det var högvinter och minusgrader, minns att hon hade kjol och leggings på sig vilket såg förbaskat kallt ut.

Jag hade gissat att hon Kanske skulle komma över så jag satte ljuset i mitt rum till en lagom mysig nivå och städade någorlunda slarvigt roll

Efter en stunds vandrande med doggyn så frågar jag ifall hon frös (vilket skakandet på henne redan avslöjade), och frågade ifall hon ville följa med hem och lämna hunden och värma sig lite för att hon sedan skulle åka hem (plugg dagen efter).

Vi åkte hem, torkade av hunden som var dyngblöt av snön, och gick in för att visa mitt rum som hon var så nyfiken på.

Medans hon gick runt och kollade på bilder när jag var liten och massa parfymer satte jag mig på sängen och snodde hennes mp3 och lyssnade lite, varav hon satte sig bredvid mig och tog ena hörluren och lyssnade med mig.

Gullig som hon är förklarade hon var dem olika rocklåtarna hette osv osv, jag fattade eller lyssnade ingenting och bara stirrade på henne med den fånigaste minen man kan hitta och drömde mig bort.

Sen drog hon hem efter pratstunden och jag följde med henne till stationen.

Tre veckor senare så hade vi kommit närmare varandra, pratat i luren i timmar, visat tydliga tecken på intresse osv osv.

En dag så hade jag en halstablett kvar i min Vicks-ask och hade stoppat den i munnen och hon frågar om hon kan ta en, berättade att det var den sista, då putar hon med munnen och gör tecken att hon vill ha MIN tablett jag har i munnen yikes nervös som jag var gav den till henne och mer var det inte.

Min polare var också förtjust i henne, hon medveten om detta, så en dag när jag satt med dem i plugget så kommer hon och frågar om jag hade en tablett, jag säger att det var min sista (hade en full ask i fickan big_smile) och lutar mig fram och ger henne min halstablett. När hon närmar sig tjäl jag en kyss av henne, varav hon blir nervös och säger att hon måste sticka på sin lektion (hon hade precis börjat sin rast tongue)

Sen drog jag in på lektion och meckade med kundbilarna plugget hade, då jag efter några minuter får ett sms där det står något som "kan jag få en till tablett? smile".

Hon kommer över till min lektion och där står jag som ett fån, skitig och äcklig, och hon sätter sig bredvid mig på en soffa våran klass har. Hon frågar varför jag inte gett henne en tablett än.

Då kommer första tabben, jag räcker fram Ask-jäveln och tänker ge henne en tablett därifrån lollol

Hon ställer sig upp o tänker sticka efter en djup suck haha, då jag fattar och delar på min Vicks jag har i munnen högt så att hon hör, då kommer hon tillbaka och vi kysser varandra i ca 20 minuter. Sen den dagen så har vi varit tillsammans i ett år smile

Tack till att Vicks blå existerar big_smilebig_smile

Till ettårsdagen så lagade jag mat för första gången, och gjorde en romantisk kväll med levande ljus, god mat och rödvin. Simpelt och romantiskt smile

Av henne fick jag en nallebjörn som höll i en liten påse, som innehöll....Vicks blå big_smile


Så även simpla saker är romantiska, eller vad säger ni tjejer, kan man kalla detta romantiskt eller bara att visa själv hur man är, vrickad och spontan? lol

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
27 december 2008 · 616 Inlägg

Rquired skrev:
Har fått höra att vi män brukar glömma skorna när vi ska klä upp oss, och det är därför det första en tjej tittar på för att få sig en bild av en tongue Vete fan om det är sant men har sett till att ha snygga skor sen dess

Så tips: Skaffa snygga skor

Haha, så sant!

Senast redigerat av ichibon (27 december 2008)

/ichi
ichibon mmm, blåbärssoppa.
27 december 2008 · 616 Inlägg

Drönirettab skrev:
Får nästan en liten känsla av att tålamod inte är din starkaste sida, ichibon. winkwink

Också mycket sant. smile

/ichi
Bjork OEM <3
28 december 2008 · 6 957 Inlägg

Galic_Andro skrev:
MKT TEXT !!

Fin historia med enkla saker!

OEM <3
Steffi aka Lilla My
29 december 2008 · 122 Inlägg

måste säga emot tjejerna lite nu.
jag tycker om när killar är gentlemän, öppna dörrar o sånt gör mig glad o får mig o känna mig uppskattad.
känns som att alla tror att vi vill ha "bad boys" så är det inte, alla har olika smak.

själv föredrar jag killar som man kan prata med istället för o bara titta på tongue
vem orkar stå ut med en karl som inte har ett rätt i huvet.

BMW m535 "Min man" (1986)
Drönirettab
29 december 2008 · 21 761 Inlägg

Steffi skrev:
alla har olika smak.

Så sant. En del gillar att bli "ompysslad" medan andra tycker att det är töntigt. smile
Man ska ofta vara sig själv, men det är inte alltid som man vet hur man egentligen är då.

Steffi aka Lilla My
29 december 2008 · 122 Inlägg

Drönirettab skrev:

Steffi skrev:
alla har olika smak.

Så sant. En del gillar att bli "ompysslad" medan andra tycker att det är töntigt. smile
Man ska ofta vara sig själv, men det är inte alltid som man vet hur man egentligen är då.

mm anser samma sak om man gör till sig i början så blir den andra van vid att man alltid gör så/sånt.
gör inget du inte forsätter o göra senare i förhållandet.

BMW m535 "Min man" (1986)
leksak Kanon..
29 december 2008 · 1 473 Inlägg

Romantik e bara fjantigt big_smile
Ge tjejen en puss på kinden nångång då o då o låt henne bestämma TV-program en kväll så e de lugnt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang