4902
Sök

seriekoppla basarna?? gör jag rätt?

1 062 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#21
det e klart att man kan jaga tider på strippen med en tung volvo ^^

jag tävlar mest mot mig själv och kollar vad olika setups och bonn trim kan göra big_smile

änsålänge har jag kört 14.03 då va det fullt hjulspinn på 1 och 2an med "bara" 240 hk under huven och vinterdäck

så visst kan man jaga tider med en gammel volvo och skitkul e det också !!!!!!!!!!!!

mvh

Team Björkeryd

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
1 januari 2009
#22
wildboy_87_ skrev:
det e klart att man kan jaga tider på strippen med en tung volvo ^^

jag tävlar mest mot mig själv och kollar vad olika setups och bonn trim kan göra big_smile

änsålänge har jag kört 14.03 då va det fullt hjulspinn på 1 och 2an med "bara" 240 hk under huven och vinterdäck

så visst kan man jaga tider med en gammel volvo och skitkul e det också !!!!!!!!!!!!

mvh

Sett tider på runt 10 sekunder med 2-900.....likaså med 300 big_smile DET var ballt o se höga nior med den 343:an smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP


Sök