4904
Sök

Larmproblem Skoda Octavia 1,6 -00

Leg. nöt
460 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#1
Tjena alla kunniga!

Har som rubriken problem med larmet i en Skoda Octavia -00, dörrarna är upplåsta med centrallåset som vanligt men är fortfarande larmad tills man startar bilen, går endast att öppna förardörren utan att larmet går.. roll
Bilen har varit inne på verkstad utan att dom hittat något..
Vad kan vara fel..?


MVH

SAAB

Gillar stora förgasare
342 Inlägg
1 januari 2009
#2
Fanns det orginallarm på dom?

Full gas sparar tid!
Portar och planar Volvotoppar.

Leg. nöt
460 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#3
Topper skrev:
Fanns det orginallarm på dom?

Ja, det är oroginallarm..

SAAB

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
1 januari 2009
#4
kan vara nån sensor som spökar eller så är det nåt i huvud enheten.

Lev livet, det kan ta slut fort

Leg. nöt
460 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#5
darkwizard skrev:
kan vara nån sensor som spökar eller så är det nåt i huvud enheten.

Vart sitter sensorerna.. så man kan undersöka/byta..?

SAAB


Sök