TT-Avant skrev:
Tror jag har räknat ut det själv.. en slot på 30cm * 5.65cm bör funka?
Antar att längden ska vara samma som tidigare?
Den blir troligen längre med slotport för att bibehålla frekvens
Sedan bör inte ratiot vara större än 4 så jag tycker du ska bygga 25cm *6,8cm istället.
Vilka basar kör du med?
Senast redigerat av dbjanoz (1 januari 2009)
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?