Höga bensinpriser!

Mobban
8 april 2005 · 83 Inlägg

Egentligen skulla man göra som fransmännen, protestera och lamslå halva landet. Ex. ha två stilla minuter, alla stannar emd sina fordon över hela landet i två minuter, sen får vi se om de kanske valnar till liv.....

mrcelica
8 april 2005 · 1 639 Inlägg

Ja, men vi slappa,tama lama Svenskar knyter bara näven i byxfickan och accepterar vad fan som helst...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
retired
8 april 2005 · 55 Inlägg

Ser fram emot den dag då soppan kostar 15-20kr/litern så man slipper allt skrot i vänsterfilen smile

Martin83 Kadett Freak
8 april 2005 · 129 Inlägg

Tankade med Johan (Carnageman) idag i Rimbo norr om sthlm..kosta 8:86 litern big_smile funkar för oss big_smile

Kadett GSi 16v
Rasmus_bjo
8 april 2005 · 224 Inlägg

Har dom i MP aldrig hört uttrycket  "Utan bilen stannar Sverige!" ?

Ford Focus ST-Line 2018
JohnnyN Rutinerad medlem
8 april 2005 · 1 938 Inlägg

Hmm, nu just kostar 1 liter 1.229€ vad det blir i svenska kronor är en annan sak, men det är nog allt för dyrt :S

Johlsson "A Johlsson"
8 april 2005 · 302 Inlägg

Bara att börja slanga... eller stjäla en tankbil...

Alexx
8 april 2005 · 141 Inlägg

Jag håller me, vi e alldeles för jävla fega i detta land. Allt vi kan göra e att klaga efteråt istället för att agera. Hur faen kan ett par trädkramare få bestämma över oss bilister?! Som någon sa, vi borde agera som man gör i Frankrike, där vet man minsan hur man ska gå till väga! Dags att börja agera istället för o fisa

Volkswagen Arteon "Blue Diamond" (2018)
Mobban
8 april 2005 · 83 Inlägg

Det man skulle göra, vore att bestämma en tid, och ett datum, kanske en månad framåpt i tiden, lägga upp en sdia med det hela, och sedan sprida det utav bara fan till precis alla, tv, radio tidningar, allt!
Till slut skulle de flesta veta om det, och det hela skulle väcka uppmärkasamhet, och aksnke ge resultat? Vem vet....men värt att prova är det ju alltid. Nånstans måste ju gränsen dras, och jag tycker den gränsen är nådd!
Nån som är med på det hela? Gärna någon som kan knåpa ihop en sida, med ett slagkraftigt budskap, och nån som kanske har kontakter på rätt ställen?

Thomas

mrBira
8 april 2005 · 209 Inlägg

Köpte 1'000 liter diesel idag. Pröjsade 4'750:- för det.
Jag lär köra på det rätt länge.

140km/h = 0,4l/milen.
Kanske fler borde knacka runt i en diesel..?

Adder Adder
23 maj 2005 · 972 Inlägg

http://www.bensinskatteuppror.se/ är nog lite mer om inte seriös så mer givande, över en halv miljon besökare (tror det är unika...) och ca 90 000 har skrivit under nu 23/5... Så gör det ni med...

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
Germax
24 maj 2005 · 12 086 Inlägg

Vi borde göra en direktportal till Iran, där kostar bensan 80öre litern! slår alla rekord

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang