Hej kan någon hjälpa mig med att lossa glaset till dimljuset på en 206:a! Vilken temp ska man ha och hur länge ska den vara i! Vore grymt om någon som gjort det kunde svara!
Hej kan någon hjälpa mig med att lossa glaset till dimljuset på en 206:a! Vilken temp ska man ha och hur länge ska den vara i! Vore grymt om någon som gjort det kunde svara!
Vill minnas att när jag gjorde det på en Z3 för att montera vita blinkers i strålkastarna så låg dom i ugnen ganska länge.. Nog i tider med som Blackdeath säger, 20-25minuter.. något under 100 grader.
Jag har gjort det på min bil.. Hade ugnen på 110grader och hade dom inne i 8-10 minuter.. Sen är det bara att bända lite så lossar det.. Samma när du ska sätta ihopa dom.. Lycka till
Senast redigerat av MrL (3 januari 2009)
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se