4796
Sök

Ang. STEELWAY

Besiktningstekniker
275 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
Fick ett brev på posten igår av STEELWAY. Stod att jag beställt ett paket men inte hämtat ut det, och dom kräver mig på 450:- Paketet hade gått tillbaka i Mars-07. Frågan är nu varför i hel#ete jag får en inbetalningslapp nu? Jag är mer än 100% säker på att ja inte beställt något. Och deras hemsida ligger nere så de går inte ens att nå dom.. Nån annan som varit med om detta?

Besiktningstekniker
275 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
Blir så jäkla lack på sånt skit! (/%#&"!%

Besiktningstekniker
275 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
är de samma som steelway.se? Där står att sidan är tillfälligt nere..

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
2 oktober 2008
anl. till att du fått lappen nu är att de kanske kollat över sina papper o räkningar o sett att de fått betala en extra frakt o arbete för att skicka.

har samma på min firma även om jag ännu inte har börjat utöva detta ännu, men nu på sistone har för många kommit tillbaka pga att folk ej lämnat ut så kommer börja göra detta med, tyvärr.

Besiktningstekniker
275 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
Okej, jo jag förstår att dom är tvungna att ta betalt för det. Men problemet är ju att jag inte beställt något. O de är lite frustrerande.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
Yellow bug!
1 640 Inlägg
3 oktober 2008
Det där Steelway ser inte speciellt seriöst ut om man ser på design på sidan osv..? tongue

De har ju inte ens telefonsupport? tongue

Jag hade aldrig betalat om jag vet att jag inte beställt nåt tongue
Senast redigerat av Edil_ (3 oktober 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Besiktningstekniker
275 Inlägg
3 oktober 2008
Trådstartare
Har varit med om det förr, för ett bra tag sen så börja de komma pc-spel i brevlådan en gång i månaden.
Ringde företaget och frågade vad det var frågan om för ja hade inte beställt något, men dom sa bara att dom skulle ta bort ordern och spelen kunde jag behålla.

Nej de där företaget verkar inte jätte seriöst! Går ju inte ens att ringa dom...
Vad jag hört så har hemsidan legat nere ett bra tag.
Betala ska jag verkligen inte göra iaf..!
Senast redigerat av 200_sx (3 oktober 2008)

509 Inlägg
3 januari 2009
köp aldrig aldrig något av denna firman!!!!

Sök