Tjena!
Så småningom kommer jag att köra med två eller tre slutsteg i bilen, och jag har bara en lågnivåutgång på stereon. Då kommer jag att bli tvungen att splitta lågnivån eller använda output på slutstegen. Då borde jag väl få ganska mycket försämrad signal eller?
Därför har jag letat lite efter något som man kopplar in en lågnivå i och får ut tre
exempelvis har jag tittat lite på den här:
http://www.amazon.com/Clarion-EQS746-Gr … amp;sr=8-1Clarion EQS746 1/2 DIN Graphic Equalizer
Features
7-Band Graphic Equalizer
6-Channel / 7 Volt RCA Outputs (Front/Rear/Subwoofer)
Adjustable Master Volume Level Control
Adjustable Subwoofer Level Control
2-Channel RCA AUX Input with Adjustable Gain
Selectable 12dB Low-Pass Crossover (60Hz or 90Hz)
Gold Plated Terminals
Dimensions:7"(W) 1"(H) 4"(D)
Fader, sub-level, tre par 7-volts-utgångar, 1/2-DIN, allt känns bara så jävla bra!

Är det någon som har provat den här? synd att den bara finns att få tag på i usa men..
Eller har ni några tips på andra liknande?
MVH Albin