2 januari 2009
Trådstartare
Tja, funderar på att köpa en sportljuddämpare till SLK´n men jag vet inte vad för anslutningsdiameter jag skall ha. Skulle gärna ha mätt diametern själv men bilen är inte hos mig just nu så jag har ingen möjlighet till det. Någon här som vet?
MVH