4 januari 2009
Trådstartare
Antingen är jag idiot eller så vill jag bara sticka ut lite. Jag är iaf inne på att bygga kiruna-cab (ta av taket alltså) av en 9000, lutar åt en CDE då det är nya fronten men fortfarande en sedan.
Är det mer än att svetsa igen dörrarna och kapa av taket och se till att det inte är några vassa kanter man måste göra innan besiktning?
Hur är lämpligast att göra med sidorutor? Kapa stolparna men låta rutramarna vara kvar? Kanske även ett luftavvisargaller på hatthyllan som riktiga cabbar?
Jag kommer inte att sätta kapen i min röda 9000, jag lovar!
MVH