7536
Sök

Lampor till saab 9000-88

2 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
#1
Hallå ja, Jag satt och tittade runt lite. Och då hittade jag någon som hade satt bmw framlapor på sin saab 9000, den va förståss nyare än min. skulle det kunna vara möjligt att sätta på det på min gamla saab 9000-88 smile

3 714 Inlägg
4 januari 2009
#2
ja hittar du nån bil med lampor som har ungefär samma form som din så borde det gå annars kan man ju göra som denna killen:
http://www.garaget.org/?car=103205&image=989821
9-3 front på en 9000 -86

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

2 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
#3
Ja det kan man göra smile menade kanske inte riktigt så mycket jobb tongue, me det hade man kunnat. antingen bmw eller dom nya saab lamporna hade suttit snyggt smile
Senast redigerat av Kungen1 (4 januari 2009)


Sök