Hallå ja, Jag satt och tittade runt lite. Och då hittade jag någon som hade satt bmw framlapor på sin saab 9000, den va förståss nyare än min. skulle det kunna vara möjligt att sätta på det på min gamla saab 9000-88
ja hittar du nån bil med lampor som har ungefär samma form som din så borde det gå annars kan man ju göra som denna killen: http://www.garaget.org/?car=103205&image=989821 9-3 front på en 9000 -86