hjälp med baslåde bygge

Svenfrombetlehem
7 januari 2009 · 4 Inlägg

Hej, SKa bygga en baslåda till en bmw kombi. Det ska sitta 2stycken rockfrod fosgate 12" basar i vet ej watt. ohm osv. Räknade lite på det och 60L borde bli bra till varje bas. men nu är det så att det inte får ta för mycket plats i bagaget för det ska finnas plats till annat. Så jag undrar bara om det är bäst bygga en sluten låda? elelr en portad låda? /pontus

Stejfaan Basknarkare
7 januari 2009 · 470 Inlägg

Svenfrombetlehem skrev:
Hej, SKa bygga en baslåda till en bmw kombi. Det ska sitta 2stycken rockfrod fosgate 12" basar i vet ej watt. ohm osv. Räknade lite på det och 60L borde bli bra till varje bas. men nu är det så att det inte får ta för mycket plats i bagaget för det ska finnas plats till annat. Så jag undrar bara om det är bäst bygga en sluten låda? elelr en portad låda? /pontus

beror påtongue vill du spela högt eller bara ha lite dunka? portat gäller om du ska spela högre o lite tyngre bas. vill du ha mer finlir kör på sluten så får du ner volymen på lådan smile

Team Carbonize
thulle1
7 januari 2009 · 733 Inlägg

Svenfrombetlehem skrev:
Hej, SKa bygga en baslåda till en bmw kombi. Det ska sitta 2stycken rockfrod fosgate 12" basar i vet ej watt. ohm osv. Räknade lite på det och 60L borde bli bra till varje bas. men nu är det så att det inte får ta för mycket plats i bagaget för det ska finnas plats till annat. Så jag undrar bara om det är bäst bygga en sluten låda? elelr en portad låda? /pontus

du får ta reda på vad för basar det är... är det punch? eller power? mer info behövs för att räkna ut det i ett program så det kan likna något..

M.v.h. Emil

M.v.h. Emil
BMW 545i (2005)
sveaochedith
7 januari 2009 · 605 Inlägg

upp med en bild, om du inte kan lista ut vilken den e

men vad ska du driva det med?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang