4990
Sök

Problem med garaget

Avstängd
15 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
jag har en nissan 200sx "s13" men tydligen så får ingen annan se det för admin på garaget, för min bil har varit offline nu sen jag la ut bilder på den för 3 dagar sedan . Anledningen till att bilen är offline är att ja har skrivit för lite om min bil, men jag har skrivt mera än dom mest här på garaget så vad ska jag göra? ja har även sätt personer som inte har skrivit något om sina bilar men dom får ha sina bilar online...

DFFL
9 020 Inlägg
7 januari 2009
Jävla tjat numera om sånt här.

SKRIV MER DÅ!
Och rapportera de som har för lite.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
15 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
jag har skrivt hur mycket som hellst men det duger tydligen inte för adminsen...

DFFL
9 020 Inlägg
7 januari 2009
Nissan_sx skrev:
jag har skrivt hur mycket som hellst men det duger tydligen inte för adminsen...

Då har du antagligen inte skrivit tillräckligt.
Vad tycker du att du ska göra åt det?

EDIT:
Fick förövrigt PM nyss från trådskaparen:
Jävla luffare du vet inte vad du pratar om... fan håll käften innan du säger något ist tycker jag... hejHej mvh kalle
Senast redigerat av FireTraXX (7 januari 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 337 Inlägg
7 januari 2009
Låter ju som ett bra sätt att börja här på Garaget.

Angående det aktuella ämnet skriver jag som FireTraXX:

Om det är för lite info, skriv mer då.

12 086 Inlägg
7 januari 2009
FireTraXX skrev:
Jävla luffare du vet inte vad du pratar om... fan håll käften innan du säger något ist tycker jag... hejHej mvh kalle

lol Nu va de ju ganska roligt formulerat men anmäler du honom får han säkert en varning.

Hade inte du sålt Audin btw? tongue
Senast redigerat av JapMax (7 januari 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
7 januari 2009
JapMax skrev:
FireTraXX skrev:

lol Nu va de ju ganska roligt formulerat men anmäler du honom får han säkert en varning.

Hade inte du sålt Audin btw? tongue

Killen rapporterad, men Audin är kvar.

Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
7 januari 2009
Låser med hänvisning till denna tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30234

Läs även detta: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360

Och hota för fan inte folk i pm, jösses.

Sök