färgval på plastkåporna i motorrummet
10 januari 2009
Trådstartare
sitter och funderar på vad för färger som kan pigga upp det plasttiga motorrummet

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
Svart eller silvermetalic. På din bil hade bilens färg också fungerat bra tycker jag. Inga fula utstickande färger bara.
Vitt kan ju vara snyggt ibland, men det är inte så roligt att hålla fint

10 januari 2009
Trådstartare
axelj skrev:
Svart eller silvermetalic. På din bil hade bilens färg också fungerat bra tycker jag. Inga fula utstickande färger bara.
Vitt kan ju vara snyggt ibland, men det är inte så roligt att hålla fint

har funderat på silvermetalic och titangrå... skadar inte att höra vad andra tycker

Kolla om kåporna går att köpa nya i kolfiber. Läckert!
Annars är det bilens färg som gäller tycker jag.
Senast redigerat av Rickard-v (10 januari 2009)