7131
Sök

färgval på plastkåporna i motorrummet

Distributionselektriker
222 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
#1
sitter och funderar på vad för färger som kan pigga upp det plasttiga motorrummet  big_smile


Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
10 januari 2009
#2
Svart eller silvermetalic. På din bil hade bilens färg också fungerat bra tycker jag. Inga fula utstickande färger bara.

Vitt kan ju vara snyggt ibland, men det är inte så roligt att hålla fint smile

Distributionselektriker
222 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
#3
axelj skrev:
Svart eller silvermetalic. På din bil hade bilens färg också fungerat bra tycker jag. Inga fula utstickande färger bara.

Vitt kan ju vara snyggt ibland, men det är inte så roligt att hålla fint smile

har funderat på silvermetalic och titangrå... skadar inte att höra vad andra tycker big_smile


2 665 Inlägg
10 januari 2009
#4
Kolla om kåporna går att köpa nya i kolfiber. Läckert!

Annars är det bilens färg som gäller tycker jag.
Senast redigerat av Rickard-v (10 januari 2009)

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök