Classes bilstyling!!

Mortalis VW-nörd?
24 april 2008 · 4 332 Inlägg

_deki_ skrev:

Mortalis skrev:
Minns honom från Mera Motor i tv4+, när han stylade sin asfula familjevan (blev värre efteråt än före) och åkte runt till andra stylingmänniskor i nästföljande säsong med solbrillorna på bak-o-fram på huvudet, va cool du e classe!!! gud...antar att programmet va som vanligt med tv4+? Man fick inte lära sig eller se ngt speciellt

ahh de måste ajg säga..att denna damen är hemskt negativ om de mesta....big_smile vad har hänt??

De va ju rätt enerverande på den tiden...som tur e har han hållit sig från sånt här tjaffs i den här serien, som jag faktiskt följt och tyckt varit rätt bra till slut. Så man kan ändra saj

erixon89
24 april 2008 ·

Lindgren_ skrev:

Starbucks skrev:

Lindgren_ skrev:

En som som du fattar jag inte varför du är meddlem här.. Kollar du på hur andra har satt sina extraljus på deras Chevrolet Trailblazer ? Eller kanske hur dom satt fast sina sportluftfilter ?

Extraljus och sportluftfilter känns ganska mycket epa och biltema för mig..

Kan du förklara för mig hur fan du får en sån sjukt grymmt välbyggd bil till att se ut som en bil som en epakille gått lös med biltemaprodukter på ?

Jag fattar inte att du bara inte kan hålal käften istället för att klaga..



Jag tycker bilen vart riktigt jävla grym och ett sjukt bra arbete har dom laggt ner på den och allt är välgjort som fan..

Men kanske skulel va bättre med ett program där du sätter på dina extraljus på bilen och sportluftfilter ? Nae för det skulle ingen vilja se.. Jag tycker detä r konstigt att du inte vill se bilprogram när du är meddlem här och ska klaga osm fan..

nämen,,,,,tog den lite,hehe,,,,fortsätt spackla på din skit du så ska du se att det löser sig ändå

Nämen tog du bort dina bilar nu ?

Kan det vara för att du skäms över dina grymma biltema grejer annars är det vell lite dumt att ta bort dom.. smile

Japp jag kommer stolt forsätta att spackla på min skit och jag kommer och stolt forsätta skratta åt idioter som du..

Du borde ju fatta vad du själv säger ? vad blri mer epa än extraljus och sportluftfilter ? Var iaf vad jag hade på min a-traktor jag hade.. kolla och jämnför priusen sen nämn en sak som är lik nått som gjorts på en epa med biltema grejer så är du duktig..

Snälla tänk för fan innan du skriver nått..

Och skicka pm till mig nu istället för att hålla på i tråden om du vil lnått mer..

håller med lindgren ..och jag tror han är lite avis faktist

camaro67 Meister
24 april 2008 · 6 763 Inlägg

Gujen skrev:
vad alla klagar, skit kul med ett svenskt "pimp my ride" för engångs skull smile Trött på amerikanarns fula styling där de ska vara crome fälgar på allt haha... och 40 färger. bra program!! hoppas de kommer mer smile

Utseende mässigt skulle de kunna vara ett pimp my ride bygge men de är ju mer välbyggt. Men Amerikaner kan bygga snygga bilar. Kolla Chip Foose, ingen kan bygga bilar som han big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
dj_dinmamma
11 januari 2009 ·

camaro67 skrev:

Gujen skrev:
vad alla klagar, skit kul med ett svenskt "pimp my ride" för engångs skull smile Trött på amerikanarns fula styling där de ska vara crome fälgar på allt haha... och 40 färger. bra program!! hoppas de kommer mer smile

Utseende mässigt skulle de kunna vara ett pimp my ride bygge men de är ju mer välbyggt. Men Amerikaner kan bygga snygga bilar. Kolla Chip Foose, ingen kan bygga bilar som han big_smile

tycker inte att detta program ens går att jämföra med pimp my ride.. på classes så gör dom fina / serriösa bilar.. tycker inte att pimp my ride blir så fint.. mest överdrivet.. tycker iallafall att classes är ett toppen program.. hoppas på fler säsonger och kanske en dvd ? ha det bäst /Jonas

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang