En desperat vädjan till någon som kan ha sett något

KarlNilsson Örebroare i exil
28 december 2008 · 970 Inlägg

Tack alla!

JLind skrev:
Usch usch usch hmm hoppas han repar sig fort..
Hittar ni förövaren så skriver jag upp mig på att... Öga för öga, tand för tand? :S

Verkar som han är lite bättre nu iaf och det är ju fan så skönt!

Finns inga kända vittnen och brorsan minns själv ingenting av händelsen. Tydligen var han ensam när det hände.

Öga för öga, tand för tand...

(därmed inte sagt att jag personligen kommer göra nåt dumt)

Hej FRA!
MrJim normal people are scary
28 december 2008 · 57 Inlägg

fy fan...hoppas verkligen det ordnar sej...

Fiat For Life
pasta bilar is the shit
Volvo 142 DL "GOLDIE" (1973)
MrSkyline89 driver with style
28 december 2008 · 800 Inlägg

fyhelvete... när man läsre sånt här så börja man fan undra vart fan samhället e på väg till :S

Vi få alla hålla tummarna för din bror! hoppas han klara sig!

MVH Nick

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
E-30
28 december 2008 · 1 050 Inlägg

Jag instämmer med alla de övriga här på forumet: Hoppas verkligen att Din broder tar sig ur detta med livet och hälsan i behåll.

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
KarlNilsson Örebroare i exil
31 december 2008 · 970 Inlägg

Hmm fortfarande inget nytt. Angående brorsan så såg det ut som han skulle bli bättre ett tag, men dagens röntgen visade att blödningarna har ökat igen...

Fan sad

Hej FRA!
kimme-320i
31 december 2008 · 191 Inlägg

fy fan vilka jävla idioter de finns.. inte så konstigt att de blir fler å fler som skaffar å tar med sig vapen när dom ska gå ut.. man kan fan inte ens gå själv ute på kvällarna utan att vara rädd att de ska hända nåt. vart fan e detta land på väg??? hoppas verkligen din bror klarar sig!!!

Emelie_244
31 december 2008 · 375 Inlägg

Verkligen tråkigt detta sad Vissa är ju sjuka ! Varför håller dem på såhär egentligen??
Hoppas iaf att din bror blir bättre snart.

Volvo S40 (2008)
bluelight turboabstinens
4 januari 2009 · 442 Inlägg

Man tycker ju nästan det borde uppmärksammas lite i media, har inte ens sett det på Na.se. Trist att sånt får hända.

ocertifierad klåpmekare
Lurken_85
4 januari 2009 · 832 Inlägg

Hoppas du får reda på vem/vilka det var och jag vet själv vad jag hade gjort om det var min bror. Hoppas att din bror blir bra så fort som möjligt.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
KarlNilsson Örebroare i exil
4 januari 2009 · 970 Inlägg

Lurken_85 skrev:
Hoppas du får reda på vem/vilka det var och jag vet själv vad jag hade gjort om det var min bror. Hoppas att din bror blir bra så fort som möjligt.

Har försökta lirka fram info från mina föräldrar och uppenbarligen vet dom mer än dom vill säga, men mycket tyder tyvärr på att det här handlar om det som det stått en hel del om i NA nu strax efter jul (ni som läser NA vet nog mycket väl vad jag syftar på).

Om det nu är så gör man nog bäst i att inte ens tänka tanken på öga för öga, tand för tand...

Men jag kan ju ha fel förstås, vilket jag verkligen hoppas för min brors skull! Som för övrigt verkar bli bättre och bättre nu

Hej FRA!
Volmod
4 januari 2009 · 150 Inlägg

_kekke_, När min bror var på au pair i england blev han nerslagen 13.45 på en onsdag. Han minns inget av händelsen men blev av med mobil, plånbok (inkl allt man brukar ha i den) och sin klocka.
Polisen provade samma dag att ringa till min brors telefon, som för tillfället var i bovens händer.
Förvånade som dom blev så svarade träskallen med att säga sitt namn.
Så om du inte har gjort det åk in till polishuset och be dom att ringa numret din bror har till sin telefon.
Det funkade för min bror, hoppas det funkar för din.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
4 januari 2009 · 13 744 Inlägg

_Kekke_ skrev:

Lurken_85 skrev:
Hoppas du får reda på vem/vilka det var och jag vet själv vad jag hade gjort om det var min bror. Hoppas att din bror blir bra så fort som möjligt.

Har försökta lirka fram info från mina föräldrar och uppenbarligen vet dom mer än dom vill säga, men mycket tyder tyvärr på att det här handlar om det som det stått en hel del om i NA nu strax efter jul (ni som läser NA vet nog mycket väl vad jag syftar på).

Om det nu är så gör man nog bäst i att inte ens tänka tanken på öga för öga, tand för tand...

Men jag kan ju ha fel förstås, vilket jag verkligen hoppas för min brors skull! Som för övrigt verkar bli bättre och bättre nu

var min första tanke som slog mig när jag såg denna tråd

får hoppas att bror din repar sig

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
weian Concordia res parvae crescent
4 januari 2009 · 924 Inlägg

ja läser inte NA, hade vatt ganska intresant att göra de så man kanske kan få ett litet hum om va de handlar om.

men bara så är på rak arm så låter de väldigt mycke GÄNG över det hela.

att gäng lr bara en lite mindre grupp människor hoppar på första bästa person som är ensam.

hoppas verkligen att din bror ta sig igenom detta och repar sig.
jag, sambon å barnen håller tummar fö din bror och er.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
Eiiiiik
4 januari 2009 · 337 Inlägg

Håller tummarna för din bror!

MVH Erik

Clintan_86 Elektiker ;)
5 januari 2009 · 403 Inlägg

Håller starkt på rättvisa.. Hoppas bror din repar sig!!

Mvh Magnus

Blodpudding
8 januari 2009 · 29 Inlägg

Ett människoliv är tydligen inte värt något alls för vissa. Med de skador du beskriver är risken att stryka med större än man tror. Jag vet av egen erfarenhet. För en plånbok, bilnycklar m.m. får man alltså räkna med att pynta med sitt liv. HELT SJUKT.

Får de fast de som gjorde det blir det nog tyvärr bara pyttipanna på nån öppen anstalt i ett halvår. Dricker man sin nattvälling ordentligt kan man komma ut med nån jävla fotboja efter halva tiden. Usch!!!

Hoppas verkligen att brorsan din repar sig snart.

Mercedes C300de "EQ Power" (2020)
Ramrod
8 januari 2009 · 674 Inlägg

Mike__ skrev:
fy fan mannen.. Hoppas att brorsan repar sig snabbt!!

Att det ens finns sånna jävlar i samhället!!! blir så jävla arg!!

Men som JLind säger.. Öga för öga, tand för tand!!!!

Förjävligt det som hänt din bror..  Även jag får impulser att mörda sånt jävla folk som gör sånt här..    Men öga för öga, tand för tand hjälper inte situationen.... Undra på att världen ser ut som den gör..  Ledsen grabbar men våld föder inget annat än nytt våld- & så blir är cirkeln sluten & då kommer tillbaka & biter än själv i röven!   
Tänk att boven kan ha en kompis, bror, eller släkt överhuvudtaget.. Tror ni de bryr sig att han har Rånat & slagit ner din brorsa   efter att ni har lynchat honom öga för öga, tand för tand...??   De tänker likadant.... öga för öga, tand för tand...... fråga er själva hur långt är ni verkligen villiga att gå?    När är nog??   

Sånt här måste mötas med annan kraft. mer kreativ kraft..

Hoppas att din brorsa blir helt återstäld... & att bovarna får vad de förtjänar...

Senast redigerat av Ramrod (8 januari 2009)

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
C_A_T Hardstyle och Extraljus freak
8 januari 2009 · 802 Inlägg

Ramrod skrev:

Mike__ skrev:
fy fan mannen.. Hoppas att brorsan repar sig snabbt!!

Att det ens finns sånna jävlar i samhället!!! blir så jävla arg!!

Men som JLind säger.. Öga för öga, tand för tand!!!!

Förjävligt det som hänt din bror..  Även jag får impulser att mörda sånt jävla folk som gör sånt här..    Men öga för öga, tand för tand hjälper inte situationen.... Undra på att världen ser ut som den gör..  Ledsen grabbar men våld föder inget annat än nytt våld- & så blir är cirkeln sluten & då kommer tillbaka & biter än själv i röven!   
Tänk att boven kan ha en kompis, bror, eller släkt överhuvudtaget.. Tror ni de bryr sig att han har Rånat & slagit ner din brorsa   efter att ni har lynchat honom öga för öga, tand för tand...??   De tänker likadant.... öga för öga, tand för tand...... fråga er själva hur långt är ni verkligen villiga att gå?    När är nog??   

Sånt här måste mötas med annan kraft. mer kreativ kraft..

Hoppas att din brorsa blir helt återstäld... & att bovarna får vad de förtjänar...

Håller med alla andra i tråden om att dom skall få vad dom förtjänar och att din bror kryar på sig;)

Ljusfascisterna - Dela dina projekt, din kunskap, eller få råd och tips!
Extraljus, arbetsbelysning, xenonkit, lysdioder m.m.
https://www.facebook.com/groups/587851207917146/
Volvo S70 "Svetslågan" (1999)
Faniskogen Skogsfan
11 januari 2009 · 649 Inlägg

Men vafalls, stulna bilar och stereos i all sin usla ära men det här... nej, finns inte ens ord för vilka pappskallar till puckon som gjort detta. Hoppas verkligen din bror kommer på fötter igen utan några permanenta skador!

Senast redigerat av Faniskogen (11 januari 2009)

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang