Volvo 850 stylingtips

billy IT-Tekniker
11 januari 2009 · 376 Inlägg

R-vinge, R-front, sänkning, fräscha fälgar.. det kommer du långt på!

Inga fula kjolar, japsdämpare eller billiga klarglas.

Volvo V70 "Greyline" (1999)
MTech Fallow the Reaper
11 januari 2009 · 15 Inlägg

NoGain skrev:
här har du mitt tips kör den till närmaste skrot undrar inte varför volvo kickar folk lägger pengar på massa skrot ta o köp dig en ny volvo istället

Här har du mitt tips köp en bil innan du klagar på andra

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
11 januari 2009 · 1 948 Inlägg

NoGain skrev:
här har du mitt tips kör den till närmaste skrot undrar inte varför volvo kickar folk lägger pengar på massa skrot ta o köp dig en ny volvo istället

Haha! köp en bil först innan du klagar på andra.... fast det är väl inte så lätt när man har 8 år kvar till man får ta körkort.... så var nu en duktig pöjk, stäng av datorn o sätt dig o kolla på barnprogram, du kan komma tillbaks när du mognat istället.

Senast redigerat av AcesHigh666 (11 januari 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Lindmark_89
11 januari 2009 · 243 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

NoGain skrev:
här har du mitt tips kör den till närmaste skrot undrar inte varför volvo kickar folk lägger pengar på massa skrot ta o köp dig en ny volvo istället

Haha! köp en bil först innan du klagar på andra.... fast det är väl inte så lätt när man har 8 år kvar till man får ta körkort.... så var nu en duktig pöjk, stäng av datorn o sätt dig o kolla på barnprogram, du kan komma tillbaks när du mognat istället.

haha, såå jäkla rätt=)

Friskt satsat, hälften vunnet;)
criller Aktiv Medlem
11 januari 2009 · 1 303 Inlägg

jip skrev:
Håll dig till Volvo Originalgrejer! R-front, R-vinge.. sen sänkning och några fina fälgar! Håller med axelj, finns inga eftermarknadsspoilers som är snygga till 850, alla ser förjävliga ut..

Håller med fullständigt

Mvh Christian
Madhouse
11 januari 2009 · 1 079 Inlägg

Säger som alla andra håll dig till volvogrejer, R-front, R-vinge, X70 handtag, lackad originalgrill med nya emblemet, bort med lykttorkarna välj mellan originallampor med usablinkers eller eftermarknadsklarglas, för att skilja sig från mängden kan man dra på cornsplitters på R-fronten välja andra fälgar än volvo original. Finns bilder i mitt arkiv på hur min 850 såg ut innan jag sålde den, fick både ris och ros för cornsplitters men mest positiva kommentarer.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang