13 januari 2009
Trådstartare
Hej!
Hade tänkt 2 nya basar och står mellan antingen 2st P2or 12" eller ett par JBL GTO 1214D, Någon som har någon erfarenhet av dessa? Tyckte P2orna hade lite väl lite effekt föratt kunna kräma på bra, vet att man inte ska kolla så mycket på effekten men samtidigt så ser GTO 12orna riktigt rejäla ut...
Mvh Aronsson